خبرگزاری کار ایران

به دنبال برنگشتن ملی پوش متخلف؛

نظری مهر: نیروی انتظامی و فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشند / قانون باید یکسان اجرا شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۳۶۷

فدراسیون فوتبال باید مصرانه تمهیدات بازگشت مهرداد پولادی، بازیکن تیم ملی را به کشور فراهم می کرد و با اهمال صورت گرفته مسئولان این سازمان باید جریمه شده و پاسخگو باشند.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس گفت: فدراسیون فوتبال باید مصرانه تمهیدات بازگشت مهرداد پولادی، بازیکن تیم ملی را به کشور فراهم می کرد و با مراجعت نکردن این بازیکن به کشور مسئولان نیروی انتظامی و فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشند.

به گزارش ایلنا، محمد جواد نظری مهر، با بیان اینکه نیروی انتظامی باید نسبت به بازگشت بازیکنان متخلف در خصوص صدور کارت پایان خدمت جعلی حساس باشد، گفت: نیروی انتظامی باید جلوی بی عدالتی را بگیرد و در خصوص افراد عادی و مشهوری که مرتکب عمل خلاف قانون می شوند، یکسان برخورد کند.

نماینده مردم بندرگز، بندر ترکمن و کردکوی در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: نیروی انتظامی باید جریمه‌های خاصی برای افرادی که به صورت زد و بند کارت پایان خدمت جعلی گرفته اند در نظر بگیرد.

وی در ادامه با تأکید بر مجازات افراد خاطی در این زمینه گفت: اگر طبق قانون با بازیکنان و عوامل صدور کارت های پایان خدمت جعلی برخورد نشود، ظلم بزرگی در حق سایر افرادی است که مرتکب این جرم نشده اند.

نظری مهر در ادامه تأکید کرد: خود عواملی که در نیروی انتظامی باعثصدور کارت های پایان خدمت شدند نیز باید مجازات شوند و سازمان نیروی انتظامی باید پاسخگوی حضور افراد خاطی در این سازمان باشد که همچنان هستند و بعضا مشغول صدور کارت های پایان خدمت جعلی اند.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال باید مصرانه تمهیدات بازگشت مهرداد پولادی، بازیکن تیم ملی را به کشور فراهم می کرد و با اهمال صورت گرفته مسئولان این سازمان باید جریمه شده و پاسخگو باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز