خبرگزاری کار ایران

نباید علیه داور استرالیایی صحبت می‌کردند؛

شاهرخی: نباید دنبال توجیه باخت تیم ملی باشند / ۳ سال زمان داشتند / پولادی بی‌تدبیری کرد!

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۵۲۰

این تیم ملی باید از اعتبار فوتبال کشور دفاع می‌کرد، اما متاسفانه حذف شد و علت آن به ظاهر بی‌تدبیری و بی‌تجربگی بازیکن ما یعنی مهرداد پولادی بود.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: در بازی با عراق و تا قبل از اخراج پولادی بر خلاف ۳ بازی گذشته بهتر بازی کردیم، اما بعد از اخراج پولادی تعضیف شدیم.

همایون شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره شکست تیم ملی مقابل عراق و حذف از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بیان داشت: اعتقاد شخصی من این است که تیم ملی در بازی با عراق بر خلاف ۳ بازی مرحله مقدماتی که خوب بازی نمی‌کرد، اما پیروز می‌شد تا دقیقه ۲۵ سوار بازی بود، اما اخراج پولادی باعثتضعیف روحیه و رقم خوردن اتفاقات بد برای ما شد.

وی ادامه داد: این تیم ملی باید از اعتبار فوتبال کشور دفاع می‌کرد، اما متاسفانه حذف شد و علت آن به ظاهر بی‌تدبیری و بی‌تجربگی بازیکن ما یعنی مهرداد پولادی بود.

این کارشناس فوتبال درباره اشتباهات ویلیامز داور بازی ایران و عراق در اخراج پولادی گفت: متاسفانه همیشه در ایران مد است که قبل از هر چیز زمینه توجیه و عوامل شکست را طراحی می‌کنند. این نه فقط در فوتبال بلکه در ورزش ما است. وقتی AFC به یک داور حق قضاوت می‌دهد نشانگر این موضوع است که او حب و بغض ندارد. شاید در جریان قضاوت خود اشتباهی هم داشته باشد، اما از روی عمد نیست، ولی نباید قبل از بازی علیه داور صحبت کرد که این موضوع باعثشود بازیکنان هم ذهن خود را معطوف حاشیه‌ها کنند.

شاهرخی در پاسخ به این سوال که در این شرایط بهتر است کی‌روش بماند یا برود، افزود: در این مورد من تصمیم‌گیرنده نیستم. در این قضیه کسانی که او را آوردند بخواهند نگه دارند، نگه می‌دارند و کسانی هم که در پشت‌پرده هستند در این ارتباط تصمیم می‌گیرند، بنا به نظر خود عمل خواهند کرد. من یک اعتقاد شخصی دارم و آن اینکه مربی برای یک دوره ۳ یا ۴ ساله می‌تواند در یک تیم موفق باشد. ما با کی‌روش در جام‌جهانی نتیجه نگرفتم، ولی برای جام ملت‌ها او را حفظ کردیم و الان هم برای آینده همکاری او با ایران هیچ چیز مشخص نیست، در حالیکه می‌گویم یک مربی سال‌ اول کار خود با یک تیم از تیم و بازیکنان شناخت پیدا می‌کند، سال دوم روی شناخت خود تیم را آماده می‌کند و سال‌سوم موقع نتیجه‌گیری است.

وی افزود: در مورد کی‌روش صلاح مملکت خویش را خسروان دانند و فدراسیون‌فوتبال درست یا نادرست در این ارتباط تصمیم‌گیری خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز