خبرگزاری کار ایران

به او اطلاعات غلط داده‌اند؛

واکنش تند حمید درخشان به اظهارات کی‌روش / دست از سیاه‌بازی بردارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۳۱۸

اصلا ما هیچ کسی نیستیم و تو درست می‌گویی، اما تو که همه چیز هستی، چکار کردی؟ به تیمی باختی که مربی‌اش ۴۵ روز است تیم را تحویل گرفته و کشورش اصلا لیگ ندارد…

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است حرف‌هایی که کارلوس کی‌روش در مورد مربیان ایرانی می‌زند هیچ توجیهی برای باخت او مقابل کشوری که لیگ ندارد نیست و بهتر است او به خانه‌اش برگردد، چراکه ما با مربیان ایرانی بهتر نتیجه گرفته‌ایم.

گفت‌وگوی صریح و بی‌پرده حمید درخشان با خبرنگار ایلنا را در واکنش به اظهارات اخیر کارلوس کی‌روش در زیر می‌خوانید:

کی‌روش اعلام کرده شما مایه شرم فوتبال ایران هستید، در این رابطه چه نظری دارید؟
آره من مایه شرم فوتبال ایران هستم و حتما او مایه افتخار کشورش است. رئال‌مادرید بهترین تیم جهان دست او بود و بیرونش کردند. کی‌روش کجا نتیجه گرفته؟ تیم ملی پرتغال هم دستش بود که آن را اوت کرد. حداقل من کاپیتان تیم ملی بودم و تو کجا برای مملکتت بازی کردی که افتخار ‌آورده باشی؟

در مورد استعفای شما از تیم ملی هم صحبت کرده…
اطلاعاتی که به او داده‌اند اطلاعات خوبی نبوده و بیچاره خبر ندارد، اما اینها توجیهی برای باخت شما نمی‌شود. استعفایی در کار نبوده و به خاطر مشکلاتی که بود نخواستیم بازی کنیم و فقط من یک نفر نبودم و ۱۶ نفر دیگر بودیم و اینها توجیه باخت کی‌روش نمی‌شود.

سرمربی تیم ملی اعلام کرده درخشان جایگاهی در فوتبال ایران ندارد. در این رابطه چه نظری دارید؟
اصلا ما هیچ کسی نیستیم و تو درست می‌گویی، اما تو که همه چیز هستی، چکار کردی؟ به تیمی باختی که مربی‌اش ۴۵ روز است تیم را تحویل گرفته و کشورش اصلا لیگ ندارد. تو به این آدم باختی، آقای محترم، چه توضیحی برای این باخت داری؟ این حرف‌ها توجیهی برای باخت شما نمی‌شود. کی‌روش گفته شما لیگ ندارید، اما عراق که هیچی ندارد و به آنها باختی، آن هم با این همه لژیونر باختی، چه توضیحی داری؟ فقط توجیه نکن و توضیح بده…

کی‌روش به داوری بازی ایران و عراق هم خیلی معترض بود. داور چقدر در این بازی تاثیرگذار بود؟
داور هیچ تاثیری نداشت. مگر بازیکن اشتباه نمی‌کند و اخراج نمی‌شود؟ پس مربی و تفکر او کجا بود که نتوانست تیم را نجات دهد؟ اصلا کی‌روش رو به جلو بازی‌کردن را بلد نیست و فقط بلد است با ۱۱ نفر دفاع کند و با این شرایط در مورد فوتبال هم حرف می‌زند؟

کی‌روش اعلام کرده درخشان در ۱۰ بازی با پرسپولیس ۴ بازی را باخته و حالا از تیم ملی انتقاد می‌کند؟
وقتی که درخشان این تیم را با دست‌خالی قهرمان کرد، شما کجا بودی آقای کی‌روش؟ ما این همه لژیونر، ستاره و امکانات هم نداشتیم و دست‌خالی قهرمان شدیم.

بحثماندن یا رفتن کی‌روش هم مطرح است. در این رابطه چه نظری دارید؟
برود خانه‌اش. باز هم می‌خواهند مردم را گول بزنند؟ کی روش برود و مربی بهتر از این هست که بیاورند.

دستاورد کی‌روش برای فوتبال ما چه چیزی بوده؟
هیچ. چه دستاوردی داشته؟ جز باخت و آبروریزی مقابل عراق چکار کرده؟ آن هم جام جهانی که یک امتیاز گرفت و ما در گذشته با مربی داخلی ۳ امتیاز در جام‌جهانی گرفته بودیم. ما در جام‌جهانی و جام ملت‌های آسیا با مربی‌ایرانی بهتر نتیجه گرفته‌ایم. در ایران مربیانی بهتر از کی‌روش داریم و اگر خارجی می‌آوریم بهتر از کی‌روش را بیاوریم. چقدر خودمان را دست‌کم می‌گیریم؟ کی‌روش چه گلی به سر فوتبال ما زده که این همه پول می‌گیرد و هیچ نتیجه‌ای هم نگرفته؟ کی‌روش به جای اینکه سیاه‌بازی کند و بازی کنار زمین را تقویت کند، بهتر بود بازی رو به جلو تیمش را تقویت می‌کرد.

گفت‌وگو: مهدی نوری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز