خبرگزاری کار ایران

یکبار به عنوان بازیکن ایران را برده ام؛

شنیشل: ایران و عراق شبیه یکدیگرند / تماشاگران دو تیم باید جدا از یکدیگر باشند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۸۳۰

بازی قدرتی مساله ای است که بین دو تیم ایران و عراق وجود دارد، اما فقط قدرت نمی تواند ملاک موفقیت یک تیم باشد؛ بلکه هر تیمی از لحاظ فنی نیز باید به شرایط خوبی رسیده باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق با اشاره به شباهت تیم های ایران و عراق گفت: امیدوارم در دیدار فردا جمعه تیمی که شایسته است پیروز میدان باشد.

به گزارش ایرنا، راضی شنیشل روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر ایران، گفت: ما قبلا هم برابر تیم های ازبکستان، ژاپن و ایران سه تیم اول آسیا در رده بندی فیفا بازی کرده ایم. ایران و عراق دارای شرایط خیلی مشابهی هستند. در سال ۱۹۹۳ در قالب تیم عراق موفق به شکست ۲ بر یک ایران شدیم و در مجموع سبک بازی دو تیم شبیه یکدیگر است.

وی در خصوص پیروزی ایران در سه دیدار نخست مرحله گروهی برابر تیم های عربی هم اظهار داشت: در این تورنمنت تیم های دیگری هم به جز ایران بودند که همه دیدارهای مرحله گروهی را با پیروی پشت سر گذاشتند و این امر سطح مسابقات را بالا برده است. تیم عراق بازیکنان جوانی دارد که در عین جوانی با تجربه هستند.

به گفته وی، البته رابطه خیلی خوبی بین دو کشور ایران و عراق وجود دارد و امیدواریم در دیدار فردا تیمی که شایسته است به پیروزی برسد.

وی در خصوص حضور ۱۰ هزار تماشاگر عراقی در دیدار فردا جمعه برابر ایران گفت: حضور تماشاگران از لحاظ روحی و روانی بر روی بازیکنان تاثیر مثبت خواهد گذاشت و کمیته برگزار کننده باید بر روی چگونگی حضور تماشاگران نظارت داشته باشد به گونه ای که تماشاگران ایرانی و عراقی جدا از یکدیگر در سکوها بنشینند.

شنیشل در خصوص بازی قدرتی دو تیم ایران و عراق اظهار داشت: بازی قدرتی مساله ای است که بین دو تیم ایران و عراق وجود دارد، اما فقط قدرت نمی تواند ملاک موفقیت یک تیم باشد؛ بلکه هر تیمی از لحاظ فنی نیز باید به شرایط خوبی رسیده باشد و ما امیدواریم که فردا شاهد بازی خوبی از هر دو تیم باشیم.

وی همچنین در خصوص تاثیر شرایط کشور عراق بر تیم ملی این کشور هم گفت: برنامه تیم ملی فوتبال عراق را با توجه به شرایط موجود انجام می دهیم و با توجه به این شرایط همه برنامه را انجام داده ایم و حتی شرایط آماده سازی ایران هم خاص نبوده است؛ چرا که بسیازی از بازیکنان تیم ملی ایران در خارج از این کشور بازی می کنند و آنها هم نتوانستند به موقع همه بازیکنان را برای آماده سازی کنار خود داشته باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق ادامه داد: شرایط کشورمان جزیی از زندگی ما است اما در عین حال بیشتر بازیکنان ما در عراق بازی می کنند و فرصت بیشتری برای بازی کردن در کنار یکدیگر دارند، این امر موجب افزایش انگیزه بازیکنان شده است.

اسماعیل یکی از بازیکنان تیم ملی عراق در این نشست خبری گفت: از سال ۲۰۱۱ کنار یکدیگر بازی می کنیم و همدیگر را می شناسیم و بعد از اضافه شدن سرمربی جدید هم به یکدیگر بیشتر نزدیک شده ایم.

دیدار دو تیم ملی ایران و عراق از مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا فردا(جمعه) ساعت ۱۰ به وقت ایران در ورزشگاه کانبرا برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز