خبرگزاری کار ایران

تیم‌ملی با این شیوه گرفتار می‌شود؛

درخشان: قیمتی که برای پرسپولیس گذاشته‌اند خیلی بالاست / صادقیان باید خودش را اصلاح کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۷۶

ما فقط روی ضد حمله خودی نشان داده‌ایم و جرقه‌ای زده‌ایم و در بخش هجومی خیلی توانایی نداریم اما در کار دفاعی عالی بوده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تیم ملی در فاز هجومی مشکل دارد و زیبا و دلچسب هم بازی نمی‌کند، اما کی‌روش تا این لحظه با سیستم دفاعی‌اش نتیجه گرفته و آنچه در فوتبال مهم است نتیجه است، چراکه به فوتبال زیبا امتیاز نمی‌دهند.

گفت‌وگوی حمید درخشان با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* اردوی پرسپولیس در امارات چطور بود؟
بد نبود، در مجموع اردوی خوبی بود و دور از مسائل حاشیه‌ای، چند جلسه تمرین خوب انجام دادیم و بچه‌ها آرامش خوبی به دست آوردند.

* شایعه شده بود که پیام صادقیان در این اردو با شما درگیر شده است. در این رابطه صحبت می‌کنید؟
این مسائل در اینجا شایعه شده بود اما در امارات چنین چیزی نبود و چنین اتفاقی نیفتاده بود. من از پیام صادقیان راضی‌ام اما باید بیشتر کار کند تا انتظارات هواداران را برآورده کند. ضمن اینکه پیام باید رفتارهای شخصیتی‌اش را اصلاح کند. البته چنین رفتارهایی به خاطر جوانی است اما باید اصلاح شود.

* در مورد قیمتی که برای پرسپولیس گذاشته‌اند، چه صحبتی دارید؟
به نظرم این قیمت خیلی بالا است، اما امیدوارم اتفاق خوبی برای پرسپولیس بیفتد و واقعاً خصوصی شود و برنامه‌ریزی درازمدتی کنند تا باشگاه مستقل و با کیفیتی درست کنند. امیدوارم هر کسی که پرسپولیس را می‌خرد با درایت این باشگاه را به سر منزل مقصود برساند.

* این روزها که باشگاه به لحاظ مدیریتی مشکلاتی دارد، چقدر اذیت شده‌اید؟
این مشکلات برای ما طبیعی است و هرکسی از بی‌برنامگی اذیت می‌شود، اما با آمدن طاهری یک مقدار مشکلات جمع و جور شد و هیات‌مدیره هم تلاش می‌کند و با تلاش آنها مشکلات کمتر شده و امیدوارم آرام آرام این معضلات حل شود تا با تمرکز کامل کار کنیم.

* در مورد تیم ملی صحبت کنیم. عملکرد تیم کی روش را در این ۳ بازی چطو دیدید؟
طبیعی است در نتیجه‌گیری برای ما خیلی عالی است و همیشه نتیجه حرف اول را می‌زند و امیدوارم این روند تا آخر بازی‌ها ادامه داشته باشد و تا فینال جلو برویم.

* از شیوه بازی تیم ملی راضی هستید؟
تیم ملی در فاز دفاع خیلی خوب کار کرده و بچه‌ها در کار دفاعی واقعا خوب ظاهر شدند، اما در فاز حمله خیلی خوب نبوده‌ایم و آمار هم همین را نشان می‌دهد. ما فقط روی ضد حمله خودی نشان داده‌ایم و جرقه‌ای زده‌ایم و در بخش هجومی خیلی توانایی نداریم اما در کار دفاعی عالی بوده‌ایم.

* وقتی چنین نمایشی را از تیم ملی می‌بینید، چه احساسی به شما دست می‌دهد؟
کسی دنبال این نیست که تیم ملی چه نمایشی دارد و همه دنبال نتیجه هستند و اشکالات هم پشت همین نتیجه پنهان می‌شود اما تیم ما فقط نتیجه‌گرا است و نتیجه هم می‌گیریم. من احساس خاصی از این نمایش تیم ملی ندارم و فقط نتیجه می‌گیریم. الان به بازی قشنگ امتیاز نمی‌دهند. ما در مقدماتی جام جهانی هم خوب بازی نمی‌کردیم اما نتیجه گرفتیم.

* فکر می‌کنید تیم ملی در جام ملت‌ها تا چه مرحله‌ای جلو خواهد رفت؟
با این روش هر لحظه ممکن است گرفتار شویم، چون این شیوه بگیر و نگیر دارد. این روش تا الان به ما کمک کرده و انشاالله باز هم کمک خواهد کرد.

* شانس قهرمانی دارید؟
بله؛ ما هم مثل تیم‌های دیگر شانس داریم، چرا نداشته باشیم. ما هم به اندازه بقیه تیم‌ها شانس داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز