خبرگزاری کار ایران

به خاکپور تبریک می‌گویم؛

یوسفی: ایران از مدعیان قهرمانی آسیاست / حواس ‌کی‌روش به همه چیز هست

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۵۴۲

این جام آوردگاه دشواری برای تیم ملی و کی‌روش به حساب می‌آید اما معتقدم ایران مثل همیشه از مدعیان قهرمانی در آسیاست.

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران گفت: متاسفانه موفق نشدم دیدار تیم ملی با بحرین را مستقیم ببینم، اما خلاصه این دیدار را دیدم و به نظرم بحرینی‌ها به تجربه تیم ما باختند.

اکبر یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: با دیدن یک بازی نمی‌توان درباره کیفیت عملکرد بازیکنان و کادر فنی تیم ملی اظهار نظر کرد اما درمجموع باید بگویم خوب بودیم و گام اول را محکم برداشتیم.

وی درباره شانس ایران برای قهرمانی در جام ملت‌ها اظهار کرد: این جام آوردگاه دشواری برای تیم ملی و کی‌روش به حساب می‌آید اما معتقدم ایران مثل همیشه از مدعیان قهرمانی در آسیاست.

مدافع پیشین تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا میانگین سنی ۲۲ سال تیم‌هایی مثل امارات و عراق بعدها برای تیم ملی ایران مشکل‌ساز می‌شود؟ توضیح داد: مطمئن باشید کی‌روش حواسش به همه چیز هست. او نیم‌نگاهی هم به تیم امید دارد. به محمد خاکپور و کادر فنی تیم امید هم تبریک و خسته نباشید می‌گویم. آنها نقش عمده‌ای در پشتوانه‌سازی برای تیم ملی دارند و گمان می‌کنم هماهنگی‌هایی هم با کی‌روش شده تا در برخی اردوها از بازیکنان زیر ۲۳ سال ایران هم دعوت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز