خبرگزاری کار ایران

آزمون باید بیشتر بازی کند؛

محمودی: تیم ملی پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد / ایرانی‌ها در شرایط سخت کارهای عجیب می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۵۲۷

هر چند ما بازی‌های تدارکاتی کمی داشتیم و این مسئله نگران کننده است، اما می‌توانند تا فینال جلو بروند. ایرانی‌ها در شرایط سخت کارهای عجیب و غریب می کنند

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان معتقد است که کارلوس کی‌روش و شاگردانش برای قهرمانی درجام ملت‌های آسیا چیزی کم ندارند و هر چند بازی‌های تدارکاتی زیادی نداشته‌ایم، اما بازیکنانی داریم که می‌توانند تاثیرگذار باشند و در زمین تعیین کننده ظاهر شوند.

گفت‌وگوی شهرام محمودی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

شروع تیم ملی در جام ملت‌های آسیا چطور بود؟
بازی تیم ملی مقابل بحرین را دیدم. دست بچه های تیم ملی ایران درد نکند چون بحرین را ترکاندند. همیشه باید مقابل عربها با قدرت ظاهر شد و آنها را ببریم چون کلا فوتبال بازی نمی کنند و اگر یک گل می زدند، داستان درست می شد. بحرین چند سال قبل یک داغ بزرگ در راه رسیدن به جام جهانی به دل ما گذاشت و این بردها خیلی لذت بخش است ضمن اینکه بعد از جام جهانی یک بازی بسیار خوب از تیم ملی دیدیم.

بازی با قطر را چطور پیش بینی می‌کنید؟
قطر بازی اولش را باخته و بازی با ایران آخرین شانس آنها است و اگر امتیاز نگیرند، ‌ حذف می‌شوند. امارات با تمام توان می‌آید و امیدوارم بچه‌ها خوب بازی کنند و ۳ امتیاز را بگیرند و خیال ما را راحت کنند.

بازی‌های تیم ملی برای شخص شما چقدر مهم است؟
خیلی مهم است و کاملاً پیگیر هستم. خیلی دوست دارم فوتبال مان نتیجه بگیرد و امیدوارم با قدرت جلو بروند چون بچه‌ها این پتانسیل را دارند که حتی قهرمان شوند. ما تیم جوان و با تجربه‌ای داریم و به نظرم سردار آزمون باید بیشتر بازی کند. سردار بازیکن مورد علاقه من و مسی ایران است. او جوان و با انگیزه است و می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

با بچه‌های تیم فوتبال رقابت دارید؟
ارتباطی با هم نداریم، چون زیاد یکدیگر را ندیده‌ایم. گرفتاری‌های ما هم زیاد است و مدام مشغول بازی و تمرین هستیم و فقط کریم باقری زحمت کشید و چند بار در تمرین ما شرکت کرد و خوشحال شدیم. همه بچه‌های تیم ملی را دوست دارم و برای تیم ایران زحمت می‌کشند و امیدوارم نتیجه بگیرند.

تیم ملی شانسی برای قهرمانی در آسیا دارد؟
صددرصد دارد و ان‌شالله که قهرمان شوند، چون چیزی برای قهرمان کم ندارند. هر چند ما بازی‌های تدارکاتی کمی داشتیم و این مسئله نگران‌کننده است، اما می‌توانند تا فینال جلو بروند. ایرانی‌ها در شرایط سخت کارهای عجیب و غریب می‌کنند و بازیکنان بزرگی مثل دژاگه، نکونام، قوچان‌نژاد و جهانبخش داریم که می‌توانند نقش زیادی در موفقیت تیم ملی داشته باشند و تعیین کننده ظاهر شوند. مهم این است که بچه‌ها همدل باشند و برای یک هدف بجنگند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز