خبرگزاری کار ایران

تیم ملی را دعا می‌کنم؛

زرینچه: پیروزی برابر بحرین بسیار شیرین بود / امیدوارم نبود بازیکنان به ضرر استقلال نشود

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۸۸۰

خوشبختانه تمرینات منظم و پرفشاری را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان به لحاظ جسمانی و تاکتیکی به وضعیت بالای مد نظر کادر فنی نزدیک شده‌اند.

مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید نظر کادرفنی تیمش بر این است که قدرتمند بودن اردوی تدارکاتی می‌‌تواند در طول فصل به سود آنها شود.

به گزارش ایلنا، جواد زرینچه درباره آخرین وضعیت تیمش در اردوی کیش گفت: خوشبختانه تمرینات منظم و پرفشاری را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان به لحاظ جسمانی و تاکتیکی به وضعیت بالای مد نظر کادر فنی نزدیک شده‌اند.

دستیار قلعه‌نویی متذکر شد: تنها مشکل پیش روی ما این است که همه بازیکنان خود را در اختیار نداریم و امیدواریم این مسئله در ادامه کار به ما آسیب نزند. ما در بعضی روزها ۳ جلسه و در باقی روزها ۲ جلسه تمرین کرده‌ایم و کلیه بازیکنان به صورت جدی در کار تیمی حضور دارند.

وی ادامه داد: پیش فرض ما در این اردو بر این است که هر چقدر در تدارکات و آماده‌سازی موفق‌تر عمل کنیم و با برنامه‌تر باشیم، در طول فصل از آن بهره‌برداری می‌کنیم و به همین جهت برنامه‌های مختلفی را برای خود در کیش در نظر گرفتیم و یک بازی تدارکاتی هم انجام دادیم. طبق برنامه قرار است ۲ بازی تدارکاتی دیگر هم که اولی در کیش و دیگری در آبادان است را در نظر بگیریم.

مربی استقلال در پایان با ابراز خرسندی از موفقیت تیم‌ملی در بازی با بحرین گفت: پیروزی برابر بحرین بسیار شیرین بود و خوشحالیم تیم‌ملی گام نخستش را با موفقیت پشت سر گذاشت. به شخصه مطمئنم موفقیت در این دیدار به ما در بازی‌های بعدی کمک می‌کند و ما هم مثل هر ایرانی‌ به امید موفقیت کشورمان برای این تیم در جام ملت‌ها دعا می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز