خبرگزاری کار ایران

پیشقدمی ما روی هوا و هوس نیست؛

انصاری‌فرد: برنامه ۵ هزار صفحه‌ای داریم / این قیمت‌گذاری شبیه داستان ملانصرالدین است!

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۶۶۵

این‌ها هم الان مبلغی را برای سهام استقلال و پرسپولیس گذاشته‌اند که در نهایت تشکیلات خودشان سرخابی‌ها را در دست بگیرند.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: با یک برنامه ۵ هزار صفحه‌ای خواهان خرید سهام باشگاه پرسپولیس هستیم.

عباس انصاری‌فرد در گفت‌وگو با ایلنا درباره قیمت‌گذاری سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس آن‌هم با مبلغ ۲۹۰ میلیارد تومان برای هر کدام بیان داشت: به نظرم این مبلغ بالا بیشتر به خاطر ورزشگاه‌های این دو تیم باشد که در کنار برند باشگاه به خریداران سهام واگذار می‌شود. درست به مانند مغازه‌های خوار و بار فروشی در قدیم که اجناسی را به اجبار با جنسی که خریداری می‌کردید به مشتریان می‌دادند، وگرنه برند این باشگاه‌ها تا این حد گران نیست.

وی درخصوص مبلغ ۲۹۰ میلیاردی سهام ۲ باشگاه سرخابی گفت: به نظرم این تازه مبلغ‌پایه است و انتظار دارند این مبلغ با ایجاد فضای‌رقابت بین خریداران تا ۵۰۰ میلیارد تومان هم افزایش یابد. آدم یاد ماجرای‌ ملانصرالدین می‌افتد که می‌خواست مادرش را بفروشد، اما مبلغی را روی او گذاشته بود که کسی توان‌خرید آن را نداشت. این‌ها هم الان مبلغی را برای سهام استقلال و پرسپولیس گذاشته‌اند که در نهایت تشکیلات خودشان سرخابی‌ها را در دست بگیرند.

این مدیر ورزشی تاکید کرد: من آینده‌خوبی برای دو تیم سرخابی با این روند خصوصی‌سازی نمی‌بینم. هر کسی هم که این باشگاه‌ها را بخرد حداقل تا ۳ سال باید ۱۲۰ میلیارد هم هزینه‌های جاری آنها را بپردازد تا در این مدت زمینه‌های اقتصادی و بهره‌برداری را ایجادکند. الان که این دو باشگاه‌ها بهره‌ای ندارند و اگر افرادی که اهل‌کار نباشند جلو بیایند بعد از یک سال کار زمین می‌گذارند و اعلام می‌کنند سهام را به فرد دیگری واگذار کنید. مشابه این موضوع را در راه‌آهن و جاهای دیگر دیدیم.

انصاری‌فرد با بیان اینکه برای خرید باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کرده، تاکید کرد: اما ما با برنامه آمده‌ایم تا سهام باشگاه پرسپولیس را بخریم، هم تجربه لازم را داریم و هم از شرایط باشگاه‌پرسپولیس آگاه هستیم و ۵ هزار صفحه برنامه داریم، یعنی پیشقدم شدن ما روی هوا و هوس نیست، ضمن اینکه من تنها نیستم و یک گروه هستیم که در این گروه یکسری به مسایل اقتصادی فکر می‌کنند و یکسری هم با دیدگاه ورزشی کار می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من امیدوارم سازمان خصوصی‌سازی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را به کسانی واگذار کند که برنامه داشته باشند. ما هم تا آخر ایستاده‌ایم و کنار نمی‌کشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز