خبرگزاری کار ایران

ایران ۲ - بحرین صفر؛

گربه سیاه، اسیر یوزهای ایرانی / ملبورن، باز هم خوش‌یمن / هشدار کی‌روش به قطری‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۷۱

این دیدار با حساب ۲ بر صفر به سود ایران به پایان رسید تا تیم ملی کشورمان پس از امارات در رده دوم گروه C جام ملت‌ها بایستد.

تیم ملی فوتبال ایران نخستین دیدارش را در جام ملت‌های آسیا با برتری ۲ بر صفر مقابل بحرین به پایان برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دومین دیدار از گروه C رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه امی پارک ملبورن به مصاف بحرین رفت و با گل‌های احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی حریف‌اش را شکست داد.

ترکیب ایران:علیرضا حقیقی، سید جلال حسینی، مرتضی پور علی گنجی، ‌ وریا غفوری، مهرداد پولادی، جواد نکونام، ‌ آندرانیک تیموریان، ‌ مسعود شجاعی(علیرضا جهانبخش)، احسان حاج‌صفی، ‌ اشکان دژاگه(سروش رفیعی) و رضا قوچان‌نژاد(سردار آزمون)

ترکیب بحرین:سید جعفر، محمد حسین، عبدالله عمر، فوزی عیش، ولید الهیام، حسین علی بابا، سید ضیا، عبدالوهاب علی، اسماعیل عبداللطیف، جیس اوکوونوان، سامی الحسینی

تیم ایران در نیمه نخست چند فرصت گلزنی به دست آورد و در لحظات پایانی وقت اضافه این نیمه روی ضربر کرنر آندرانیک تیموریان و دفع‌ناقص مدافعان و سنگربان با ضربه دیدنی احسان حاج‌صفی نخستین گل‌ ایران در جام ملت‌های به ثمر رسید.

تیم ایران در نیمه دوم سعی کرد علاوه بر اداره بازی نیم‌نگاهی هم به دروازه بحرین داشته باشد. مرجان عید سرمربی بحرین هم برای عوض کردن جریان بازی راشد الهوتی و عبدالوهاب المولود را به زمین فرستاد.

دقیقه ۶۷ علیرضا حقیقی، سنگربان تیم ایران پس از کنترل ضربه ایستگاهی بحرینی‌ها با فوزی عاییش برخورد کرد و این صحنه باعثدرگیری لفظی او با مهاجم بحرین شد.

۴دقیقه بعد ایران با حرکت انفرادی و تکنیکی وریا غفوری یک ضربه کرنر به دست آورد. طبق معمول آندو تیموریان پشت ضربه کرنر ایستاد. ارسال آ‌ندو روی خط شش قدم به شجاعی رسید تا او با یک بغل پای آرام و دقیق توپ را دور از دستان سیدمحمد جعفر به گل دوم ایران تبدیل کند.

در ادامه سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و سروش رفیعی هم به ترتیب به جای قوچان‌نژاد، شجاعی و دژاگاه وارد زمین شدند. در نهایت این دیدار با حساب ۲ بر صفر به سود ایران به پایان رسید تا تیم ملی کشورمان پس از امارات در رده دوم گروه C جام ملت‌ها بایستد.

نکته قابل توجه در این دیدار حضور جواد نکونام بود که با بازی در این جام به رکورد مهدی مهدوی کیا رسید و در ۳ دوره جام‌ملت‌ها حاضر بوده است. البته نکونام۴ بازی دیگر تا شکستن رکورد بازی‌های ملی علی دایی فاصله دارد. دایی ۱۴۹ بازی ملی در کارنامه خود دارد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود پنج‌شنبه ۲۵ دی‌ماه از ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه سیدنی به مصاف قطر خواهد رفت. بحرین و امارات نیز از ساعت ۱۰:۳۰ در کانبرا به مصاف هم خواهند رفت.

جدول رده‌بندی گروه C به این شرح است:
۱. امارات با ۳ امتیاز
۲. ایران با ۳ امتیاز
۳. بحرین بدون امتیاز
۴. قطر بدون امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز