خبرگزاری کار ایران

پس از برتری ۲ بر صفر مقابل میزبان؛

بازیکنان امید از پیروزی مقابل عمان می‌گویند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۲۶۰

بازیکنان تیم فوتبال امید پس از برتری ۲ بر صفر در دیدار تدارکاتی مقابل عمان از زوایای مختلف درباره عملکرد این تیم به اظهارنظر پرداختند.

تیم فوتبال امید کشورمان در دیداری تدارکاتی در عمان موفق شد پس از یک‌سال به یک پیروزی شیرین و روحیه‌بخش دست یابد. اظهارات تعدادی از بازیکنان تیم امید درباره این دیدار را می‌خوانید:

به گزارش ایلنا، زننده گل دوم دیدار تدارکاتی تیم ملی امید ایران و عمان گفت: با جنگندگی و فشار زیاد بر حریف غلبه کردیم.

بهنام برزای با بیان این مطلب اظهار کرد: پس از یک سال اولین بازی رسمی بود انجام دادیم و خوشبختانه با پیروزی شروع شد. اولین بازی بود که بازیکنان پس ازمدت طولانی کنار هم بودند و توانستیم با جنگندگی و فشار زیادی که به تیم حریف بیاوریم بازی خوب و روانی را ارائه کنیم.

وی افزود: درست است که ما می توانیم بهتر از این بازی کنیم چون شایستگی بازیکنان ما بیشتر از اینها ست و در نیمه اول و با توجه به تغییر شرایط و فشار آب و هوایی که برروی بازیکن ها وجود داشت، نتوانستیم آنطور که می خواهیم خودمان را نشان دهیم.

برزای ادامه داد: اما در نیمه دوم کاملا مسلط بودیم و خدا را شکر می کنم که توانستیم که این بازی را خوب آغاز و به پایان ببریم و امیدوارم با تمرینات بیشتر و انجام فعالیتهای تاکتیکی بیشتر بتوانیم روز به روز قوی تر شویم و بتوانیم در نهایت به المپیک صعود کنیم.

وی در ادامه در مورد گلی که در این دیدار به ثمر رساند افزود: در این گل که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، من تنها زننده گل بودم و زحمات بازیکنان تیم بود و من توانستم تلاش بازیکن ها را به ثمر برسانم.

ارسلان مطهری: با تمرینات مداوم هماهنگ تر خواهیم شد
بازیکن تیم ملی امید بعد از بازی عمان گفت: دیدار دوستانه خوبی بود و توانستیم خودمان را در این دیدار محک بزنیم.

ارسلان مطهری در این باره گفت: بازی خوبی بود هر دو تیم موقعیت زیادی داشتند. ولی این ما بودیم که از موقعیت های ایجاد شده به نحو احسن استفاده کردیم. در نیمه دوم بازیکنان هماهنگ تر شدند و بهتر کار کردیم و توانستیم پیروز میدان باشیم.
وی افزود: با وجود کادر فنی که تیم امید دارد شانس صعود از دور مقدماتی را داریم و با تمرینات مداوم و برگزاری اردوهای مختلف به هماهنگی بیشتری خواهیم رسید و به امید خدا به مرحله دوم هم صعود خواهیم کرد.

اخباری: اشتباهات حریف را به خوبی شناسایی و نتیجه را به نفع خودمان تمام کردیم
محمدرضا اخباری دروازه بان تیم امید ایران پس از بازی تدارکاتی دیروز مقابل عمان گفت: بازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان تمام تلاش خود را کردند. یکی از مهمترین نکات این بود که توانستیم به خوبی از اشتباهات حریف استفاده و نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم. تیم در حال بدست آوردن انسجام خوبی است و انشاءاله با اردویی که در ترکیه خواهیم داشت، تمام تلاشمان را به کار می بندیم که موقعیتی به حریف نداده و به پیروزی هایمان ادامه دهیم.

وی درباره تمرینات برگزار شده گفت: ما تمرینات بسیار خوب و مثمرثمری داشتیم. سعید عزیزیان مربی باتجربه لیگ برتری هستند که مطمئنا در آینده کمک های زیادی به ما خواهند کرد.

اخباری افزود: رقیبان ما بسیار خوب و قدرتمند هستند. هر کدام از بازیکنان حریف در تیم خودشان عملکرد خوبی دارند و در حقیقت نمی توان آنها را دست کم گرفت. ما رفاقت را در کنار رقابت می بینیم.

دروازه بان تیم ملی امید در پایان گفت: با مدیریتی که کاشانی دارد و پیوستن مایلی کهن و تقوی و هماهنگی هایی که خاکپور انجام می دهد مسلما به موفقیت های خوبی دست پیدا خواهیم کرد.

محمدی: تیم امید از پتانسیل بالایی برخوردار است
عضو تیم ملی امید پس از پیروزی برابر تیم ملی عمان گفت: بازی خوبی را از ملی پوشان شاهد بودیم.

به گزارش میلاد محمدی، بازیکن تیم ملی امید گفت: ملی پوشان عملکرد خوبی در این دیدار از خود به نمایش گذاشتند و توانستیم به نفع خود این دیدار را به پایان برسانیم و با موقعیت هایی که داشتیم به دو گل رسیدیم.

وی درباره وضعیت تیم ملی امید گفت: بازیکنان تمرینات خوبی را برگزار کرده و در دیدار تدارکاتی نیز عملکرد خوبی داشتند. تیم ملی امید از پتانسیل بالایی برخوردار است و اگر به این باور برسیم که می توانیم در دیدارهای پیش رو موفق باشیم بدون شک به هدف مان می رسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز