خبرگزاری کار ایران

فردا پنجشنبه برگزار می‌شود؛

دربی هنرمندان به یاد مرتضی احمدی و انوشیروان ارجمند / حضور پیشکسوتان سرخابی‌ در دو تیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۱۰۱

اهالی موسیقی و بازیگری قصد دارند روز پنجشنبه در قالب دو تیم هنرمندان پرسپولیسی و استقلالی به مناسبت بزرگداشت مرتضی احمدی و انوشیروان ارجمند به مصاف یکدیگر بروند.

اهالی موسیقی و بازیگری قصد دارند روز پنجشنبه در قالب دو تیم هنرمندان پرسپولیسی و استقلالی با حضور بعضی از بازیکنان سابق دو باشگاه و به مناسبت بزرگداشت استاد مرتضی احمدی و انوشیروان ارجمند، هنرمندان پرسپولیسی و استقلالی به مصاف یکدیگر بروند.

به گزارش ایلنا، علاقمندی اهالی موسیقی و عرصه بازیگری سینما و تلویزیون به پرسپولیس و استقلال و کرکری‌های آنها که گاه به رسانه‌ها و صفحات اجتماعی می‌کشد، باعثآن شد تا بازی فوتبالی بین دوستداران پرسپولیس و استقلال در این قشر انجام شود که بعضی بازیکنان قدیمی دو تیم هم در آن حضور دارند.

طبق اعلام مسوولان برگزاری، این دیدار با عنوان بزرگداشت شادروان استاد مرتضی احمدی از هواداران با سابقه پرسپولیس و انوشیروان ارجمند برگزار می‌شود و عواید آن که به صورت همت عالی خواهد بود نیز به امور خیریه و کودکان بی‌سرپرست و بد‌سرپرست تعلق می‌گیرد. این دیدار فردا(پنجشنبه) از ساعت ۱۴ در ورزشگاه غدیر تهران برگزار خواهد شد.

بنابر اعلام مسوولان باشگاه ستارگان سینما و موسیقی ایران، علی لهراسبی، پژمان بازغی، کامبیز دیرباز، بهزاد محمدی، محسن افشانی، بابک زرین، عارف لرستانی، هومن جوادی همراه با نیما نکیسا نفراتی هستند که از آنها برای حضور در تیم پرسپولیسی هنرمندان نام برده می‌شود و قرار است این تیم توسط رضا رویگری هدایت شود.

همچنین هادی طباطبایی، رضا یزدانی، علی صالحی، امیر نوری، امیر جعفری، برزو ارجمند، داود ناقور، مهدی ماهانی، فرهاد جم و پویا امینی هم نام‌هایی هستند که برای حضور در تیم آبی‌پوش از آنها یاد شده و قرار است این تیم را داریوش ارجمند هدایت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز