خبرگزاری کار ایران

برخورد پرسپولیسی‌ها خیلی خوب بود؛

حاتمی: آمده‌ام از پرسپولیس به تیم‌ملی برسم / قهرمانی ما در ‌آسیا دور از دسترس نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۸۱۸

درخشان که کارش خوب است. من در شهرداری‌تبریز هم با وی کارکرده بودم و از نظر فنی و اخلاقی خیلی خوب هستند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تلاش می‌کند تا با عملکرد خوب در این تیم بزرگ و پرطرفدار پیراهن تیم ملی را به دست آورده و بعد از جام ملت‌های آسیا بتواند در تیم ملی حضور داشته و بازی کند.

گفت‌وگوی بابک حاتمی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* شرایط تیم پرسپولیس را چطور می‌بینی؟
خدا را شکر همه چیز خوب است. جو تیم پرسپولیس خوب است و مشکلی ندارم و با تمام توان و انگیزه تمرین می‌کنم. همه بچه‌ها با هم رفیق هستند و تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم.

* برخورد بچه‌های تیم با شما چطور بود؟
من با چند تا از بچه‌های تیم پرسپولیس رفیق بودم و با برخی از بچه‌ها هم دورادور سلام و علیک داشتم. بقیه بچه‌ها هم برخوردشان با من واقعا خوب بود و انتظار داشتم اینطوری با من برخورد کنند، اما خیلی خوب با من برخورد کردند.

در این مدت کار حمید درخشان را چطور دیدی؟
آقای درخشان که کارش‌خوب است. من در شهرداری‌تبریز هم با وی کارکرده بودم و از نظر فنی و اخلاقی خیلی خوب هستند. من با کار آقای درخشان آشنایی داشتم و مشکلی ندارم.

در پرسپولیس چه هدفی را دنبال می کنی؟
بالاخره استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگ و پرطرفداری هستند و باید کسی که وارد این تیم‌ها می‌شود اول برای تیمش مثمرثمر باشد و بعد دنبال اهداف خودش باشد. برای من هم اول موفقیت پرسپولیس در لیگ برتر و آسیا مهم است و بعد هم هدف شخصی‌ام را دنبال می‌کنم که رسیدن به تیم‌ملی است و امیدوارم به تیم اول کشورم دعوت شوم.

در حال حاضر حقت نبود به تیم ملی دعوت شوی؟
پارسال هم پاسپورت من را گرفتند تا به اردوی تیم‌ملی در آفریقای‌جنوبی دعوت شوم که نشد. امسال هم امید داشتم، اما مصدومیت اجازه نداد ۴ بازی در خدمت سایپا باشم و نتوانستم کاری که انتظار داشتم تا به تیم‌ملی برسم را کامل کنم، اما امیدوارم بعد از جام ملت‌های آسیا به تیم ملی دعوت شوم.

گروه‌ایران را در جام‌ملت‌های آسیا چطور می‌بینید؟
گروه سختی داریم، چون کشورهای عربی موذی فوتبال بازی می‌کنند. بازی اول را خیلی خوب بردیم و قدرت خود را به رقبا نشان دادیم. امیدوارم تیم ملی کشورمان موفق شود و از گروهش صعود کند و به فینال مسابقات هم برسند. آرزوی موفقیت برای تیم ملی دارم و امیدوارم با نتایج‌خوبی به ایران برگردند.

تیم ملی شانس قهرمانی در آسیا را دارد؟
دور از دسترس نیست، اما سخت است. تیم‌هایی مثل استرالیا، ژاپن و کره‌جنوبی تیم‌های خوبی هستند، اما امیدوارم بچه‌ها به فینال مسابقات برسند و دست پر به ایران برگردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز