خبرگزاری کار ایران

نفت باید جزو ۴ تیم برتر آسیا شود؛

حسینی: هیچ‌وقت دنبال جذب بازیکنان‌میلیاردی نبوده‌ایم / گاهی برای هزینه‌های روزمره‌ هم مشکل داشتیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۷۷۳

امسال همین تیم نفت‌تهران در مقاطعی برای انجام هزینه‌های روزمره خود نیز با مشکل مواجه بوده، در حالیکه برخی‌ها عکس آن را تصور و فکر می‌کردند که این تیم دارای منابع مالی فراوان و بی‌حساب و کتاب است.

رئیس هیأت امنای موسسه نفت تهران گفت: با پتانسیلی که از مجموعه نفت سراغ دارم، مطمئنم می‌توانیم در بین ۴ تیم برتر آسیا قرار بگیریم.

به گزارش ایلنا، سید عماد حسینی ضمن بیان این مطلب افزود: من توقعات بزرگی از تیم نفت تهران دارم. توقعاتی که محدود به لیگ برتر و جام‌حذفی نمی‌شود. ایمان دارم می‌توانیم در جمع ۴ تیم برتر آسیا قرار بگیریم.

معاون وزیر نفت درخصوص حضور این تیم در صدر جدول لیگ‌برتر اظهار داشت: من بابت این موفقیت احساسی خوشایند توأم با تکلیف دارم. طبیعتاً هر چقدر نتایج تیم درخشان‌تر بوده و جایگاه بالاتری در جدول‌مسابقات داشته باشد، به همان نسبت وظایف ما نیز در قبال این نتایج، سخت‌تر و سنگین‌تر می‌شود. رسیدن به این جایگاه کار سختی است، اما نگه‌داشتن یک تیم در این موقعیت، کاری است به مراتب دشوارتر. ما هم در حال حاضر در چنین موقعیتی قرار داریم.

حسینی درخصوص منابع‌مالی که به تیم نفت‌تهران تزریق می‌شود، خاطر‌نشان کرد: البته این موارد تازگی نداشته و از قدیم الایام در مورد همه تیم‌های زیرمجموعه وزارت‌نفت، چنین مطالبی گفته و شنیده شده، اما آنچه که واقعیت دارد، این است که بر اساس قانون‌تجارت، نه تنها تیم نفت تهران، بلکه هیچ تیم دیگری نمی‌تواند تحت هر عنوان از کمک‌های دولتی استفاده کند.

وی یادآور شد: شاید برای بعضی از دوستان جالب باشد بدانند امسال همین تیم نفت‌تهران در مقاطعی برای انجام هزینه‌های روزمره خود نیز با مشکل مواجه بوده، در حالیکه برخی‌ها عکس آن را تصور و فکر می‌کردند این تیمدارای منابع‌مالی فراوان و بی‌حساب و کتاب است، اما همانطور که گفتم، واقعیت چیز دیگری است.

رئیس هیات امنای نفت‌تهران تصریح کرد: تمامی تیم‌های لیگ‌برتری حق استفاده از حامیان‌مالی را داشته و اینطور نبوده که مثلاً امتیاز ویژه‌ای برای ما در نظر گرفته شده است. خلاصه‌کلام اینکه، درست است اعضای هیأت امنای ما همگی مدیران ارشد نفتی هستند، اما این بدان معنا نیست که به واسطه حضور این عزیزان، منابع‌مالی موجود در وزارت نفت نیز به سوی این باشگاه سرازیر شده باشد.

معاون وزیر نفت گفت: عملکرد تیم نفت‌تهران در سال‌های اخیر به ویژه در لیگ امسال، باعثسربلندی تمامی کارکنان صنعت‌نفت شد. واقعیت امر این است که تیم نفت‌تهران تنها تیمی بود که توانست بدون‌داشتن تماشاگر، قدرت‌های‌فوتبال‌ایران را یکی پس از دیگری مغلوب کند. علاوه بر این، تیم ما جزو تیم‌هایی بود که کمترین هزینه‌ها را برای برای جذب بازیکن انجام داد. در واقع ما در این زمینه خیلی حساب‌شده عمل کردیم، چراکه با کمترین‌هزینه به بهترین کیفیت رسیدیم. به هر حال باتوجه به اینکه هیچ‌وقت به دنبال جذب بازیکنان میلیاردی و اصطلاحاً ستاره‌ها نبوده‌ایم و همیشه سعی کرده‌ایم تا با تکیه بر جوانان‌مستعد و آینده‌دار تیم نفت را ببندیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز