خبرگزاری کار ایران

کابوس‌کارلوس برفراز سیدنی؛

کی‌روش از «بهشت‌رضا» تا «برزخ جادوگر»!

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۳۶۸

امشب، اما در آستانه پرواز کاروان تیم ملی به استرالیا، غیبت ناگهانی علی کریمی در اردوی تیم ملی، مثل آسمان‌قرمبه بر هتل المپیک نازل شد تا کی‌روش و تیم‌ملی را با بحران جدیدی روبرو کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان شبی برزخی را بر فراز آسمان پشت سر خواهد گذاشت، چراکه تصمیم ناگهانی علی کریمی شوکی‌بزرگ را به تیم تحت فرمان او وارد کرد تا خواب‌های شبانه‌اش را در هواپیمای حامل ملی‌پوشان آشفته و به کابوس بدل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارلوس کی‌روش پیش از پرواز کاروان تیم ملی فوتبال ایران به استرالیا برای حضور در شانزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، سری به «مجتمع خیریه بهشت رضا» زد تا علاوه بر بازدید از کودکان بی‌خانمان و معلول این خیریه، هدایایی مانند لباس‌ها و برخی اقلام‌ورزشی را که از باشگاه منچستر تهیه کرده بود به کودکان این مجتمع هدیه کند تا فضایی معنوی را تجربه کند، ولی از دیروز تا امروز اتفاقاتی در تیم ملی افتاد که هوای بهشتی کارلوس را به برزخی عجیب بدل کرد.

حضور کی‌روش همراه کاپیتان نکو و گوچی در بهشت‌رضا حاشیه‌های جالبی هم داشت. یکی از کودکان هنرمند این مجتمع که از دو دست معلول بود با هنر خود و با استفاده از دهان نقاشی زیبایی را تقدیم به سرمربی تیم ملی کرد که روی آن نوشته بود: «تقدیم به کارلوس کی‌روش و با آرزوی سربلندی‌ایران در جام ملت‌های آسیا». این اتفاق برای لحظاتی لبخند را روی لب مرد پرتغالی نشاند تا او دغدغه‌ها و مشکلاتی از قبلیل نداشتن بازی‌تدارکاتی مناسب گرفته، مصدومیت مهره‌‎های‌کلیدی و حتی تهدید شرکت هواپیمایی امارات به لغو سفر تیم ملی را فراموش کند.

امشب، اما در آستانه پرواز کاروان تیم ملی به استرالیا، غیبت ناگهانی علی کریمی در اردوی تیم ملی، مثل آسمان‌قرمبه بر هتل المپیک نازل شد تا کی‌روش و تیم‌ملی را با بحران جدیدی روبرو کند. جادوگر همراه تیم‌ملی به استرالیا نرفت تا لبخند کارلوس خیلی زود محو شود. حالا سرمربی تیم ملی قبل از آغاز جام ملت‌ها با چالش‌جدیدی روبرو شده است. کریمی هنوز چیزی درباره تصمیم‌اش نگفته، اما این اتفاق قطعاً مدتی فکر کی‌روش را به خود مشغول می‌کند. حالا مشکلات تیم ملی یکی پس از دیگری به ذهن او هجوم می‌آورند و اجازه خواب راحت را در آسمان نیمکره جنوبی از سرمربی تیم ملی ایران می‌گیرند.

کی‌روش خوب می‌داند در استرالیا، همه آمده‌اند تا «یوز ایرانی» را شکار کنند و حالا مربی اسبق منچستر و رئال‌مادرید، باید در غیاب جادوگر برای این یوز زخمی، سرپناهی امن بیابد. هرچند او خودش چند روز پیش صراحتاً گفت قطر و امارات مدعیان صعود از گروه‌سوم جام شانزدهم‌اند. حالا این یک اعتراف تلخ است یا تاکتیک‌روانی کی‌روش برای کم‌کردن فشار از تیم‌اش، موضوعی است که باید چند روز برای روشن‌شدن آن صبر کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز