خبرگزاری کار ایران

حالا وقت انتقاد کردن نیست؛

حق وردی: باید از تیم ملی فوتبال همه جانبه حمایت کنیم / بیائید یار دوازدهم باشیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۹۴۳

دراین برهه زمانی همه باید دست در دست هم یار دوازدهم تیم ملی باشیم و به جای انتقادات مغرضانه، محیط وفاق و همدلی را فراهم کنیم تا زمینه کسب افتخار در آوردگاه جام ملت های آسیا مهیا شود.

رئیس سازمان قهرمانان ورزش ایران در آستانه اعزام تیم ملی به مسابقات جام ملت های آسیا و اهمیت این مسابقات بر همدلی و وفاق و حمایت همه جانبه از ملی پوشان فوتبال کشورمان تاکید کرد.

سعید حق وردی در پایان جلسه شورای فرهنگی این سازمان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، خطاب به عموم خانواده بزرگ و فهیم ورزش کشور اعلام کرد: تیم ملی فوتبال ایران در آوردگاه حساس جام ملت های آسیا نماینده هشتاد میلیون عاشق و هوادار ایرانی است و همه مسئولان و خانواده برزگ ورزش و جامعه فوتبال باید از هر کمکی برای موفقیت این تیم کوتاهی نکند و در راه موفقیت و سرافرازی پرچم مقدس ایران اسلامی همچون یک سرباز فداکار در هر پست و مقامی از تیم ملی حمایت کند.

حق وردی تاکید کرد: تیم ملی نماینده شهیدان و ایثارگران بیشماری است که در طول تاریخ باعثسرافرازی این کشور همیشه سربلند شده اند و در این برهه زمانی نیز همه باید دست در دست هم یار دوازدهم تیم ملی باشیم و در این برهه زمانی به جای انتقادات مغرضانه و شخصی، محیط وفاق و همدلی را فراهم کنیم تا انشاالله زمینه کسب افتخار فرزندان و قهرمانان برومند این سرزمین در آوردگاه جام ملت های آسیا مهیا شود.

وی در پایان این گفتگو اعلام کرد که سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران در صورت کسب افتخار در این مسابقات مراسم تجلیل ویژه و جایزه بزرگی را برای قهرمانان ملی فوتبال در نظر گرفته است که متعاقبا از سوی روابط عمومی این سازمان اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز