خبرگزاری کار ایران

جدایی کرمانی‌مقدم از جمع آبی‌ها؛

بازیکن آلمانی به استقلال پیوست / عنایتی با استقلال امضا کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۵۱۷

هنریک هلمکه هافبک آلمانی - برزیلی مدنظر استقلال بعد از جلسه با مسئولان این تیم قراردادش را با این تیم امضا کرد. به این ترتیب او در نیم فصل دوم استقلال را همراهی خواهد کرد.

هافبک آلمانی - برزیلی و رضا عنایتی با استقلال به توافق رسیده و قراردادشان را امضا کردند.

به گزارش ایلنا، هنریک هلمکه هافبک آلمانی - برزیلی مدنظر استقلال بعد از جلسه با مسئولان این تیم قراردادش را با این تیم امضا کرد. به این ترتیب او در نیم فصل دوم استقلال را همراهی خواهد کرد.

همچنین رضا عنایتی نیز امروز(شنبه) صبح با حضور در باشگاه استقلال و ملاقات با مدیر عامل این تیم قراردادش را با استقلال امضا کرد.

از سوی دیگر میلاد کرمانی مقدم از تیم فوتبال استقلال جدا شد که سرمربی استقلال اعلام کرد کرمانی‌مقدم جوانی با استعداد بوده و او فصل آینده در استقلال خواهد بود.

امیر قلعه‌نویی در گفتگو با سایت استقلال در این خصوص گفت: میلاد کرمانی مقدم جوان آینده‌داری است و بازیکن استقلال محسوب می‌شود. ما به دلیل تراکم زیاد در خط هافبک و بازیکنان جذب شده در این پست، تصمیم گرفتیم که او را به جایی بفرستیم که بیشتر بازی کند و در سال آینده با تجربه بیشتر به استقلال برگردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز