خبرگزاری کار ایران

بعضی مصاحبه ها حرفهای من نیست؛

درخشان: تمرکزم معطوف روی تقویت پرسپولیس است / جدایی هیچ بازیکنی را نخواسته ام

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۷۴۰

تا این لحظه خواستار جدایی هیچ بازیکنی نشده ام و مطالب مطرح شده، تنها گمانه زنی است. در مرحله اول روی جذب نفرات مورد نظر کار می کنیم و پس از آن تازه باید ببینیم می توانیم بازیکنی را خارج کنیم یا نه؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با کذب عنوان کردن برخی از مصاحبه هایی که طی روزهای گذشته به نقل از وی منتشر شده است، گفت: تمرکزم فقط معطوف به تقویت تیم است و به مساله دیگری فکر نمی کنم.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با همکاری مسئولان باشگاه، درصدد هستیم از فرصت باقی مانده نقل و انتقالات برای تقویت تیم استفاده کنیم و به همین دلیل طی روزهای گذشته از انجام هرگونه مصاحبه صرفنظر کرده ام.

وی افزود: این روزها روی بستن تیمی خوب که بتواند خواسته های به حق هواداران را پاسخگو باشد، تمرکز کرده ام. سعی می کنیم تیم خوبی مهیا کنیم و برای جلوگیری از بروز هر حاشیه ای، قصد مصاحبه ندارم و بعضی مطالب منسوب به من صحت ندارد.

درخشان ادامه داد: تا این لحظه خواستار جدایی هیچ بازیکنی نشده ام و مطالب مطرح شده، تنها گمانه زنی است. در مرحله اول روی جذب نفرات مورد نظر کار می کنیم و پس از آن تازه باید ببینیم با توجه به نیازهای مان می توانیم بازیکنی را خارج کنیم یا نه؟

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: مشکلات همیشه وجود دارد ولی هواداران اطمینان داشته باشند که بیش از گذشته، توان خود را به کار خواهم گرفت تا تیمی در خور شأن آنها داشته باشیم و مسئولان باشگاه نیز به غیر از این مساله نمی اندیشند و امیدواریم مرحله به مرحله موانع را از سر راه برداریم تا با دست باز به اجرای برنامه ها و تفکراتی که داریم، بپردازیم.

مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: در این چند روز، موتور بچه ها را گرم می کنیم و از شنبه، سه هفته پرفشار در انتظار بازیکنان است.

مسعود مومنی افزود: با توجه به تعطیلی ۱۰ روزه، قصد داریم فشار تمرینات را اندک اندک بالا ببریم و تا پایان این هفته به یک جلسه تمرین در روز اکتفا می کنیم اما از هفته آینده شکل کار تغییر می کند. در واقع الان در حال گرم کردن موتور بچه ها هستیم.

وی ادامه داد: تمرینات را با فشار ۲۰ درصد آغاز کردیم تا بازیکنان با توجه به استراحتی که داشتند، کم کم در شرایط پرفشار قرار گیرند. بازیکنان در تمرین سه شنبه جدا از تمرینات اینتربال، حدود ۷ کیلومتر دوندگی داشتند. این میزان در تمرین امروز به ۸ کیلومتر خواهد رسید و در هفته آینده به ۱۲ کیلومتر در تمرین می رسیم.

مربی بدنساز پرسپولیس خاطرنشان کرد: فشار اصلی تمرینات از هفته آینده آغاز می شود. اگر از روز شنبه به اردو می رفتیم تمرینات به سه جلسه در روز هم می رسید ولی احتمالا برنامه اردو کمی به تعویق بیفتد تا اینکه تیم بسته شود. اگر هم در تهران باشیم دو جلسه در روز تمرین می کنیم. طبق برنامه از شنبه آینده، سه هفته به کارهای بدنسازی خواهیم پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز