خبرگزاری کار ایران

حرف‌بزن زیاد و عمل کن کم داریم؛

دادرس: هرکسی جای خاکپورمی آمد، انتقاد می‌کردند / بگذارید ظلمی شود که ما شاد شویم

کد خبر : ۲۳۴۵۱۴

سر هر چیزی می‌توانیم بهانه بیاوریم. فوتبال ما مثل دریا می‌ماند و هم می‌توانیم یک سطل آب از آن برداریم و یک سطل آب به آن اضافه کنیم و همه می‌توانند در فوتبال اظهار نظر کنند.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران معتقد است که در فوتبال ما خیلی‌ها دنبال بهانه هستند و اظهار نظر می‌کنند اما کمتر کسی را داریم که عمل کند و در شرایط فعلی باید به شدت تلاش کنیم تا اینکه فقط حرف بزنیم و به انتقاد بپردازیم.

گفت و گوی مهدی دادرس با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:
در مورد انتخاب محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم امید چه نظری دارید؟
آقای خاکپور از بچه‌های باشخصیت و با تربیت فوتبال ماست و می‌تواند به بچه‌های تیم امید ما شخصیت بدهد. امیدوارم از نظر فنی هم موفق باشد و بتواند این تیم را به سرمنزل مقصود برساند.

به نظر شما خاکپور برای تیم امید انتخاب خوبی بود؟
در این شرایط بله به نظر من انتخاب خوبی بود، البته چندی قبل آقای خاکپور خیلی تند صحبت کرده بود و گفته بود که اسم مرا نیاورید و از تیم امید کنار کشیده‌ام و با کاشانی آمده‌ام و با کاشانی هم می‌روم. خاکپور در آن مصاحبه به شدت موضع گرفته بود اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که قبول کرد. به نظر من اتفاق خوبی بود که خاکپور هدایت تیم امید را قبول کرد چون تیم امید ما کسی را می‌خواهد که به این مجموعه آرامش بدهد و خاکپور می‌تواند این کار را بکند چون بازیکن بزرگی بوده و در جام جهانی بازی کرده و آدم با شخصیت و خوبی است و در مجموع انتخاب خوبی بود.

انتقادی که نسبت به خاکپور وارد می‌شود این است که او تجربه ندارد؟
سر هر چیزی می‌توانیم بهانه بیاوریم. فوتبال ما مثل دریا می‌ماند و هم می‌توانیم یک سطل آب از آن برداریم و یک سطل آب به آن اضافه کنیم و همه می‌توانند در فوتبال اظهار نظر کنند. آدم باتجربه چه کسی را بیاوریم که انتقاد نکنند؟ هر کسی را بیاورند انتقاد می‌کنند. فدراسیون فوتبال در این شرایط باید به شدت از خاکپور حمایت کند و خاکپور هم با قدرت کارش را ادامه دهد چون در فوتبال ما حرف بزن زیاد داریم و عمل کن کم داریم. اگر خاکپور نتیجه نگیرد همین آقایان می‌گویند دیدید گفتیم که نتیجه نمی‌گیریم وخودشان را فیلسوف دهر می‌دانند.

منظورتان چه کسانی هستند؟
نمی‌دانم اسم هم نمی‌آورم اما هر انتخابی یکسری واکنش مثبت یا منفی دارد اما به جای اینکه از پیش‌داوری کنیم از پیش همکاری کنیم.

با توجه به اینکه زمان زیادی را از دست داده ایم به المپیک صعود می‌کنیم؟
دعا می‌کنیم که صعود کنیم. من ایده آلی فکر نمی‌کنم و در فوتبال اگر شرایط را خوب فراهم کنیم و حمایت کنیم فوتبال ما قابلیت دارد و چرا صعود نکنیم.

اما اگر با سه ماه کار کردن صعود کنیم به کره جنوبی و ژاپن که ۴ سال کار کرده اند ظلم نمی‌شود؟
نه بگذارید ظلمی شود که به نفع ما باشد و باعثشادمانی ما شود. اگر چنین ظلمی شود نشان می‌دهد که پتانسیل فردی بازیکنان ما بالاست. بعضی از آقایان مصاحبه می‌کنند و می گویند که خدا آنها را دوست دارد و این کفر است. خدا همه را دوست دارد و ما باید عمل‌مان را درست کنیم. آقایان به همه تهمت می زنند و بعد می‌گویند خدا مرا دوست دارد و خودشان را تافته جدا بافته می‌دانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز