خبرگزاری کار ایران

گزینه نهایی ایرانی است؛

معینی: سرمربی تیم امید فردا معرفی می شود / مربیان کارایی خود را ثابت کنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۶۵۲

اگر حمایت همه جانبه از تیم امید صورت گیرد، مطمئنا نتیجه خواهیم گرفت. بازیکنان این تیم در لیگ برتر بازی می کنند و دارای شرایط جسمانی خوبی هستند. تنها یک مربی با کفایت برای هماهنگی آنان نیاز است.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال ضمن حضور در تمرینات تیم امید، گفت: سرمربی تیم فوتبال امید فردا از بین گزینه ها پیشنهادی مشخص می شود.

به گزارش ایلنا، تمرین تیم فوتبال امید امروز در حالی برگزار شد که فریدون معینی در مورد انتخاب سرمربی این تیم گفت: طی جلسات کمیته فنی و توسعه گزینه های زیادی مورد بررسی قرار گرفت، اما فردا سرمربی تیم امید مشخص خواهد شد.

وی در خصوص گزینه های هدایت تیم فوتبال امید گفت: بهتر است بعد از نهایی شدن، نام گزینه ها را اعلام کنیم. گزینه مورد نظر ما ۱۰۰ درصد ایرانی است اما فعلاً نمی شود در مورد شخص خاصی نظر داد.

معینی افزود: اگر حمایت همه جانبه از تیم امید صورت گیرد و همه دست به دست یکدیگر دهیم، مطمئنا نتیجه خواهیم گرفت. بازیکنان این تیم در لیگ برتر بازی می کنند و دارای شرایط جسمانی خوبی هستند. تنها یک مربی با کفایت برای هماهنگی آنان نیاز است.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون گفت: اگر همه حمایت کنیم می توانیم به موفقیت برسیم. بازیکنان ما شرایط خوبی دارند و مربیان هم این قابلیت را باید داشته باشند تا تیم را هماهنگ کنند.

وی توضیح داد: شرایط کنونی مربیان به گونه ای است که می توانند در فاصله کوتاه تأثیرگذار باشند. همانطور که می بینیم مربیان بزرگ وقتی جابه جا می شوند در مدت کوتاهی می توانند کارایی داشته باشند، در همین راستا از مربیان ایرانی هم همین انتظار را داریم.

معینی گفت: آنچه در کمیته فنی می گذرد را باید همانند مسائل یک خانواده حفظ کرد. مشکلات همه جا وجود دارد، اما بیشتر باید بر روی موارد مثبت تکیه کرد.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال یادآور شد: تمرینات تیم امید تا ۲۹ آذر ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز