خبرگزاری کار ایران

کفاشیان از اقدامات سازمان لیگ قدردانی کرد؛

حفظ سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا و سه برابر شدن تبلیغات محیطی

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۸۰

علی کفاشیان در این نشست از سازمان لیگ فوتبال ایران که مسئولیت لیگ های مختلف کشور را پذیرفته و هم اکنون بیش از ۸۰ درصد عملیات اجرایی فوتبال را برعهده دارد، قدرانی کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی عادی سالانه سازمان لیگ فوتبال ایران از اقدامات سازنده این سازمان قدرانی کرد و حفظ سهیمه ایران در لیگ قهرمانان آسیا را از جمله تلاش های موثر آن بیان کرد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان در این نشست از سازمان لیگ فوتبال ایران که مسئولیت لیگ های مختلف کشور را پذیرفته و هم اکنون بیش از ۸۰ درصد عملیات اجرایی فوتبال را برعهده دارد، قدرانی کرد.

کفاشیان افزود: این سازمان در برگزاری مسابقات لیگ برتر و سایر لیگ ها عملکرد خوبی داشته است.

وی پایین آوردن هزینه ها، جوانگرایی و ارائه برنامه یک ساله رقابت های لیگ برتر را از اقدامات موثر این سازمان برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با توجه به حسابرسی های انجام شده بتوانیم کارهای سال آینده لیگ را برنامه ریزی و آیین نامه های لازم را تهیه و تدوین کنیم.

کفاشیان در مورد تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی گفت: تبلیغات محیطی فوتبال امسال سه برابر نسبت به سال پیش افزایش داشته است.

وی ادامه داد: اما در مورد حق پخش تلویزیونی و صدا و سیما هم کار هنوز عملیاتی نشده که فکر می کنم ما باید از حقوق خودمان دفاع کنیم زیرا حق پخش تلویزیونی حق باشگاه ها است و امیدواریم بتوانیم در سال آینده در این خصوص بهتر عمل کنیم.

کفاشیان افزود: حفظ سهمیه های لیگ قهرمانان آسیا از جمله کارهای ارزشمند دیگری بود که ما توانستیم بالاترین سهمیه را به همراه عربستان، ژاپن و کره جنوبی بدست آوردیم که این سهمیه دو ساله است و این مهم با کمک باشگاه ها، هیات های فوتبال و هدایت سازمان لیگ فوتبال ایران به دست آمد.

مجمع عمومی عادی سالانه سازمان لیگ فوتبال ایران، صبح امروز(دوشنبه) در آکادمی ملی فوتبال با حضور اعضای مجمع، مقامات عالی رتبه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز