خبرگزاری کار ایران

امیدوارم مشکلات تیم حل شود؛

کریمی: بازیکنان راه‌آهن پشت استیلی را خالی نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۳۳۸

مدافع تیم فوتبال راه آهن با تاکید بر اینکه خیلی‌ها در باشگاه راه‌آهن نان می‌خورند، گفت: بازیکنان راه آهن پشت استیلی را خالی نکرده و تا آخرین لحظه از او حمایت می کنند.

مدافع تیم فوتبال راه‌آهن با تاکید بر اینکه خیلی‌ها در باشگاه راه‌آهن نان می‌خورند، گفت: بازیکنان راه‌آهن پشت استیلی را خالی نکرده و تا آخرین لحظه از او حمایت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم کریمی درخصوص کناره‌گیری استیلی از این باشگاه گفت: مردم در جریان هستند که برای راه آهن چه اتفاقی افتاده است و دادستانی هم تیم را واگذار نمی‌کند. استیلی برای این باشگاه از ابتدای فصل حیلی هزینه کرده و حالا مشخص نیست باید این پول ها را از چه کسی بگیرد. یک سری ازبازیکنان مثل خودم هنوز هیچ پولی نگرفتند و استیلی هم هیچ تقصیری ندارد. خیلی ها در باشگاه راه آهن نان می خوردند و واقعا تکلیف آنها چه می شود؟

او از استیلی حمایت کرد و ادامه داد: ما بازیکنان پشت استیلی را خالی نمی‌کنیم و از او حمایت خواهیم کرد. ما هم منتظریم به ما خبر بدهند تا تکلیف روشن شود. استیلی یک تنه تیم را اداره کرد و امیدوارم مشکلات تیم حل شود وگرنه تکلیف ما چه می‌شود؟ واقعا جوان‌های باشگاه محو می‌شوند. قبل بازی با نفت چهره استیلی ناراحت بود و این مزد زحمات او نبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز