خبرگزاری کار ایران

پیروانی خبر داد:

ارزیابی‌فنی بازیکنان تیم ملی جوانان مقابل ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۰۹۵

اردوهای‌انتخابی با هدف استعدیابی، توانایی بازیکنان، ارزیابی و سطح فنی ملی‌پوشان برگزار می‌شود و پس از گزینش نفرات‌نهایی، اردوهای اصلی تیم ملی جوانان آغاز خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان پیش از دیدار برابر ایتالیا گفت: در این دیدار دوستانه هدف ما ارزیابی فنی بازیکنان است.

به گزارش ایلنا، امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم ملی جوانان گفت: روز چهارشنبه در دیداری‌تدارکاتی به مصاف تیم ملی نوجوانان ایتالیا می‌رویم تا بازیکنان را از لحاظ فنی ارزیابی کنیم و در نهایت ملی‌پوشان نیز با رقابت پرداختن با حریف قدری چون ایتالیا، تجربه کسب کنند.

وی گفت: تیم ملی جوانان ۲ اردوی ۲ روزه را با حضور ۶۰ نفر برگزار کرد و در نهایت دور جدید تمرینات ملی‌پوشان از بعد از ظهر امروز آغاز می‌شود، ضمن اینکه ۱۰ بازیکن جدید دیگر در کنار منتخبین اردوی قبل در کنار یکدیگر تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

سرمربی تیم ملی جوانان گفت: در این اردو بیشتر بازیکنان نوجوان حضور دارند، چراکه در بازی با تیم ملی نوجوانان ایتالیا باید بازیکنان زیر ۱۶ سال حضور داشته باشند. قطعا این ملی‌پوشانی که انتخاب می‌شوند بازیکنان نهایی تیم ملی جوانان در آینده نخواهند بود.

وی در پایان درباره برگزاری اردوهای انتخابی گفت: اردوهای‌انتخابی با هدف‌استعدیابی، توانایی بازیکنان، ارزیابی و سطح فنی ملی‌پوشان برگزار می‌شود و پس از گزینش نفرات‌نهایی، اردوهای اصلی تیم ملی جوانان آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز