خبرگزاری کار ایران

مجمع واگذاری سریع‌تر اقدام کند؛

نجف‌نژاد: مراجع‌قضایی برای عدم واگذاری‌پرسپولیس ابلاغیه رسمی نداده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۰۶۸

افرادی که دور می ایستند و نظاره گر هستند از مشکلات داخل باشگاه ها خبر ندارند. چنانچه باشگاهی با ۲۰ میلیون نفر طرفدار مجبور است تیم خوبی ببندد و برای این کار نیز ممکن است بدهکار شود.

رئیس فراکسیون ورزش‌مجلس درخصوص انتشار خبر توقف واگذاری سرخابی ها گفت: تاکنون خبری مبنی بر منع واگذاری از سوی مراجع قضایی ابلاغ رسمی نشده و این حرف صرفا از قول معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس بوده که قابل پذیرش نیست.

به گزارش ایلنا، مقداد نجف‌نژاد درخصوص وضعیت دارایی‌های باشگاه پرسپولیس گفت: طبق قانون برای خرید و فروش و مزایده باید صورت وضعیت مالی مشخص باشد و وضعیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به گونه‌ای نیست که وضعیت مالی نامشخصی داشته باشند.

نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس باشگاه کوچکی نیست که حساب و کتاب مشخصی نداشته باشد.

وی در گفتگو با خانه ملت افزود: طی سال‌هایی دولت بودجه به باشگاه پرسپولیس نمی‌داد، لذا امکانات نداشتند و مجبور شدند برای تأمین برخی هزینه‌ها، چک بدهند که اگر این کار را نمی‌کردند کار پیش نمی‌رفت.

نجف نژاد در ادامه به مشکلات موجود در داخل باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و یادآور شد: افرادی که دور می‌ایستند و نظاره‌گر هستند از مشکلات داخل باشگاه‌ها خبر ندارند. چنانچه باشگاهی با ۲۰ میلیون نفر طرفدار مجبور است تیم خوبی ببندد و برای این کار نیز ممکن است بدهکار شود.

وی در ادامه تأکید کرد: باشگاه‌پرسپولیس باید صورت وضعیت‌مالی خود را ارائه کند و مجمع واگذاری نیز باید هرچه سریع تر در زمینه واگذاری این دو باشگاه اقدامات لازم را صورت دهد.

رئیس فراکسیون‌ورزش‌مجلس در پایان با بیان اینکه نباید صحبت معاون‌حقوقی باشگاه‌پرسپولیس را به تنهایی قبول کرد، خاطرنشان کرد: تاکنون خبری مبنی بر منع واگذاری از سوی مراجع قضایی ابلاغ رسمی نشده و این حرف صرفا از قول معاون حقوقی باشگاه بوده است که قابل پذیرش نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز