خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس، شده موش‌آزمایشگاهی!

انصاری‌فرد: هر کسی سیاسی را آورده مقصر است / کرانچار بله‌قربان‌گو بود!

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۵۶۵

هر کسی که سیاسی را آورده باشد مقصر است من مانده‌ام که پرسپولیس شده یک موش آزمایشگاهی و افراد را در پرسپولیس تست می‌کنند و هر کسی با سلیقه خودش برای تیم تصمیم می‌گیرد

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس معتقد است افرادی مثل حمیدرضا سیاسی برای پرسپولیس مشکل ایجاد کرده‌اند و کسانی که سیاسی و امثال او را به پرسپولیس می‌آورند مقصرند و نباید تیم بزرگ و پرطرفداری مثل پرسپولیس را بدون مطالعه به افرادی سپرد که هیچ تخصصی ندارند.

گفت‌وگوی عباس انصاری‌فرد با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* در مورد مشکلی که برای سیاسی به وجود آمده چه صحبتی دارید؟
من در جریان ریز مشکلات او نیستم، اما تعجب من این است که این مساله را به مدیران‌قبلی می‌چسبانند. ما هم جزو مدیران قبلی بودیم و بگویند مشکل چه چیزی بوده شاید مشکل ما بوده‌ایم. لطفا آقایان شفاف به مردم بگویند مشکل‌مدیران قبلی چه چیزی بود تا همه بدانند چه کسی مقصر بوده است.

* گویا مشکل‌سیاسی با اسپانسر باشگاه بوده که کار به شکایت و بازداشت کشیده؟
اسپانسر را که خودشان آوردند، پس چرا به مدیران‌قبلی ربط می‌دهند؟ اسپانسر با خود آقایان قرارداد بسته بود و چرا اسم قبلی‌ها را می‌آورند.

* بازداشت سیاسی به پرسپولیس لطمه نمی‌زند؟
قطعا پرسپولیس لطمه می‌خورد و باید زودتر تکلیف را روشن کرد. مطمئن باشید با این وضعیت تیم به هم می‌ریزد. بحثمن این است که برای آوردن این افراد باید از روز اول بررسی کنند و بر اساس تفکرات و مطالعه افراد را بیاورند، نه اینکه هر کسی از راه برسد پرسپولیس را دست او بدهند.

* امیر رضا خادم، سیاسی را به پرسپولیس آورد. خادم در این ماجرا چقدر مقصر است؟
هر کسی که سیاسی را آورده باشد مقصر است. من مانده‌ام پرسپولیس شده یک موش‌آزمایشگاهی و افراد را در پرسپولیس تست می‌کنند و هر کسی با سلیقه‌خودش برای تیم تصمیم می‌گیرد. اگر بحثخصوصی‌سازی نباشد، این روند ادامه خواهد داشت و همواره شاهد چنین مشکلاتی خواهیم بود. نمی‌دانم مردم بیچاره چه گناهی دارند که باید این مسائل را تحمل کنند. مردم در کوچه و خیابان که ما را می‌بینند گله می‌کنند و ناراحت هستند و می‌پرسند پرسپولیس چه زمانی به سرانجام می‌رسد؟ خودم هم به عنوان یک پرسپولیسی ناراحت هستم که تا چه زمانی این مسائل ادامه خواهد داشت.

* فکر می‌کنید با خصوصی‌سازی مشکلات حل می‌شود؟
اگر خصوصی‌سازی واقعی شود، چرا حل نکند؟ پرسپولیس پتانسیل زیادی دارد، اما هیچ وقت نگذاشتند از این پتانسیل استفاده شود، ضمن اینکه خصوصی‌سازی باید با مطالعه باشد و هر کسی با هوا و هوس نیاید و بعد از ۲ سال برود. کسی باید بیاید که پرسپولیس را بشناسد و بتواند کار کند. پرسپولیس نیاز به پول ندارد و فقط یک سرمایه‌اولیه می‌خواهد و باید برنامه داشته باشد تا از این پتانسیل استفاده کند و خودش درآمدزایی کند.

*در جریان مشکلاتی که برای کرانچار به وجود آمده هستید. شما برای اولین‌بار کرانچار را به پرسپولیس آوردید. آیا این مربی واقعا دائم‌الخمر بود؟
زمان من هم این حرف‌ها را زدند. کسانی این مسائل را مطرح کردند که دوست داشتند خودشان کرانچار را بیاورند، اما من چیزی به عنوان دائم الخمر ندیدم. ایراد من به کرانچار چیز دیگری بود.

* چه چیزی؟
ایران من به کرانچار تاثیرپذیری‌اش از حرف دیگران بود و به او خط می‌دادند و حتی می‌گفتند چه کسانی را در ترکیب بگذارد و در نهایت هم همان‌افراد بعد از من کرانچار را از پرسپولیس کنار گذاشتند. در نهایت من موافقم کرانچار سرمربی تیم ملی امید نشد چون تاثیرپذیر بود و او را انتخاب کرده بودند که گوش به فرمان باشد تا هر کاری که دوست دارند در تیم ملی امید انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز