خبرگزاری کار ایران

از زدن این تهمت‌ها متاسفم؛

خلیلیان: نباید با آبروی کرانچار بازی می‌کردند

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۱۲۰

من خودم دکتر هستم و کلینیک ترک اعتیاد دارم. ۸ ماه هم به صورت مستمر با وی در ارتباط بودم. یک بار از او کار بی اخلاقی ندیدم، نمی‌‌دانم این حرف‌ها از کجا برای این‌بنده خدا درمی‌آید.

مدیر عامل باشگاه سپاهان می‌گوید که ۶ ماه مراوده نزدیکی با کرانچار داشته و او هیچ مشکل فرهنگی ندارد.

به گزارش ایلنا، مهرزاد خلیلیان در این باره گفت: من واقعا متاسفم که چنین تهمت های ناروایی به کرانچار زده شده است. من خودم دکتر هستم و کلینیک ترک‌اعتیاد دارم. ۸ ماه هم به صورت مستمر با وی در ارتباط بودم. یک بار از او کار بی‌اخلاقی ندیدم، نمی‌‌دانم این حرف‌ها از کجا برای این بنده خدا در می‌آید.

او ادامه داد: کرانچار فرد بسیار باشخصیت و جنتلمنی است. همسر او نقاش است و کارهای فرهنگی می‌‌کند. تمام مردم در اصفهان به او احترام می‌‌گذاشتند و این مربی را خیلی دوست داشتند. او حتی در مراودات‌کوچک با مردم هم بسیار با ادب بود. نمی‌‌دانم منظور آقایان از مشکل فرهنگی چه چیزی است؟

مدیرعامل سپاهان گفت که اگر او را نمی‌‌خواستند بهتر بود با الفاظ بهتری در موردش استفاده کنند. من نمی‌‌دانم چرا باید چنین صفاتی را به کرانچار نسبت بدهند. می‌‌توانستند بگویند او به دردشان نمی‌‌خورد یا از نظر فنی مشکل دارد. نمی‌‌دانم این صحبت‌هایی که در مورد او مطرح می‌شود، چه پایه و اساسی دارد.

خلیلیان می‌گوید اگر کرانچار مشکل داشت، نمی‌‌توانست جام بیاورد: مطمئن باشید اگر کرانچار مشکل فرهنگی داشت نمی‌‌توانست اینقدر در سپاهان موفق باشد. او با سپاهان دو جام آورده است و من باز هم می‌ گویم که فقط از شنیدن این حرف ها متاسف شدم.

کرانچار هفته گذشته با این استدلال کمیته تایید مربی خارجی تیم‌های ملی که مشکل فرهنگی دارد، از هدایت تیم امید بازماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز