خبرگزاری کار ایران

مصوبات هیات مدیره استقلال اعلام شد؛

ورودی و خروجی‌های استقلال با هماهنگی قلعه‌نویی / انتقال‌تیموریان بعد از بازی با آبی‌های خوزستان

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۴۳۷

مقرر شد با هماهنگی همه مسئولین و کادر فنی و در راس آنان قلعه نویی، در رابطه با موضوع ورودی و خروجی های تیم از جمله وضعیت تیموریان در نیم فصل بعد از برگزاری دیدار با استقلال خوزستان، تصمیم گیری شود.

سخنگوی باشگاه استقلال با تشریح آنچه که در هیات مدیره این باشگاه گذشت گفت در این جلسه گزارشی درباره وضعیت نقل و انتقالات آبی پوشان ارائه شده و استقلالی ها مذاکرات شان را تا بازی این تیم برابر آبی های خوزستان ادامه خواهند داد.

به گزارش ایلنا، سید سعید افجه ای درباره آخرین جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در ابتدا این جلسه گزارش کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال با توجه به جلساتی که برگزار شده بود از طرف کمیته قرائت شد و به استماع تمامی اعضا رسید. مقرر شد با هماهنگی همه مسئولین و کادر فنی و در راس آنان امیر قلعه نویی، در رابطه با موضوع ورودی و خروجی های تیم از جمله وضعیت تیموریان، در نیم فصل بعد از برگزاری دیدار با استقلال خوزستان، وضعیت تیم فوتبال مشخص و رسانه ای شود. البته در این مدت تا روز بازی هماهنگی لازم توسط مدیر عامل و سرمربی با بازیکنانی که مد نظر باشگاه هستند انجام خواهد شد.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره روند خصوصی سازی باشگاه افزود: در ادامه جلسه با توجه به اهمیت موضوع خصوصی مذاکرات مفصلی انجام گرفت و در مورد نهایی شدن صورتهای مالی و ارائه این صورتها به سازمان خصوصی سازی تبادل نظر انجام شد.

وی ادامه داد: بحثبعدی اعضا هیات مدیره درباره بودجه باشگاه بود. بودجه بندی و نحوه تامین بودجه برای نیم فصل دوم و نقل و انتقالات نیم فصل نیز از موضوعاتی که بود در دستور کار اعضا هیات مدیره قرار گرفت.

افجه ای در پایان و درباره بحثتیم های پایه ای استقلال و مشکلات مالی آنها گفت: در این جلسه مدیر تیم های پایه درباره مشکلات تیم های پایه و وضعیت کلی آنها توضیحاتی را ارائه کردند و انشاالله در آینده نزدیک با همت اعضای هیات مدیره این مشکلات برطرف خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز