خبرگزاری کار ایران

پدر تیم ما را درآورده‌اند؛

خوردبین: هرچه فریاد می‌زنیم کسی نمی‌شنود / اومانا نباید محروم شود!

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۹۹۰

ما پیگیر کار عالیشاه هم بودیم و نامه آن را هم زدیم، اما قبول نکردند. حتی جریمه عالیشاه را هم واریز کردیم، اما او را نبخشیدند…

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به شدت نسبت به عملکرد حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون‌فوتبال انتقاد دارد و همچنان معتقد است امید عالیشاه نباید در جام‌حذفی مقابل ذوب‌آهن اصفهان محروم می‌شد، همچنان که اومانا نباید در لیگ مقابل فولاد خوزستان محروم شود.

گفت‌وگوی محمود خوردبین با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* سعید آذری اعلام کرده پرسپولیسی‌ها به جای لغو محرومیت تماشاگران باید دنبال لغو محرومیت عالیشاه می‌رفتند. در این رابطه چه صحبتی دارید؟
اتفاقا من هم در تمام مصاحبه‌هایم همین را گفته‌ام که چطور عالیشاه را نبخشیده‌اند؟ عالیشاه در لیگ محروم بود و چرا در جام‌حذفی او را محروم کردند؟ در این حکم که داده‌اند چند مورد هست که باید در مورد آن بحثکرد. حضور تماشاگران ما را در مقابل ذوب‌آهن در جام‌حذفی آزاد کردند، اما بازیکن ما را آزاد نکردند. اگر قرار بود این اتفاق بیفتد باید هر دو را یعنی هم تماشاگر و هم بازیکن ما را آزاد می‌کردند.

* اما می‌گویند پرسپولیس تنها پیگیر محرومیت تماشاگرانش بوده؟
ما پیگیر کار عالیشاه هم بودیم و نامه آن را هم زدیم، اما قبول نکردند. حتی جریمه عالیشاه را هم واریز کردیم، اما او را نبخشیدند.

* به نظر شما چرا چنین کاری کرده‌اند؟
این را باید از آقای حسن‌زاده بپرسید. وی مجری قانون است و باید جواب بدهد چرا این اتفاق افتاده است. الان همه می‌گویند عالیشاه یک بازی دیگر محروم است و جلوی فولاد نمی‌تواند بازی کند. به ما گفته‌‌اند اوناما هم نمی‌تواند جلوی فولاد بازی کند در صورتی که اوناما در جام‌حذفی مقابل ذوب‌آهن اخراج شده و باید در اولین بازی جام‌حذفی سال‌آینده محروم باشد و محرومیت او هیچ ربطی به لیگ ندارد، اما این دو تا مساله را به هم ربط داده‌اند و پدر تیم ما را درآورده‌اند.

* واقعا کسی رسیدگی نمی‌کند؟
هر چقدر فریاد می‌زنیم کسی حرف ما را نمی‌شنود. باید از حسن‌زاده بپرسید چطور تماشاگر را می‌بخشی! اما عالیشاه را نمی‌بخشی؟ محرومیت عالیشاه باید در مسابقات لیگ‌برتر اعمال می‌شد، اما در جام‌حذفی او را محروم کردند.

* سیاسی اعلام کرده تیم بد بسته شده، به نظر شما سیاسی می‌تواند در مورد مسائل فنی صحبت کند در حالیکه فوتبالی نیست؟
از روز اول اعلام کردیم تیم بد بسته شده است. یکسری بازیکن‌جوان خوب به پرسپولیس آمده‌اند، اما بازیکن جوان خوب برای تیم بزرگ نمی‌تواند کاری کند و تیم بزرگ، بازیکن بزرگ می‌خواهد. الان بازیکنان‌جوان ما خوب هستند و از آنها راضی هستیم، اما باید چند بازیکن به تیم اضافه شوند تا شرایط تیم خوب شود. سیاسی هر چند فنی نیست، اما با درخشان جلسه می‌گذارد و مسائل را برایش توضیح می‌دهند، خودش هم از روزی که آمده به مشکلات پرسپولیس پی برده و به همین دلیل چنین مصاحبه‌ای کرده و حرفش هم درست است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز