خبرگزاری کار ایران

هیات‌مدیره استقلال تصمیم می‌گیرد؛

جدایی یا ماندن تیموریان تا ۲۴ ساعت آینده / مطالبات‌مالی و حاشیه‌ها عامل جدایی آندو

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۷۹۹

با تمامی توافقاتی که تاکنون با مدیران استقلال صورت نگرفته به نظر می رسد احتمال جدایی آندو از جمع آبی پوشان بیش از ماندن اوست. باید تا ۲۴ ساعت آینده و جلسه هیات مدیره استقلال منتظر ماند.

هیات مدیره استقلال در نشست فردا یکشنبه خود در حالی در مورد موافقت با جدایی آندرانیک تیموریان و صدور رضایت‌نامه این بازیکن تصمیم‌گیری خواهند کرد که هیچ‌یک از اعضای این باشگاه راضی به جدایی هافبک ملی‌پوش خود نیستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از بی‌نتیجه ماندن نشست هفته گذشته آندو با مدیران باشگاه استقلال، تصمیم‌گیری در مورد تیموریان به هیات مدیره باشگاه واگذار شد تا هرگونه تصمیمی در این زمینه به پای فرد خاصی نوشته نشود.

از همین رو پس از پادرمیانی یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال قرار شد تیموریان تا فردا یکشنبه و برگزاری نشست هیات‌مدیره صبر کند و در صورتی که خواسته‌های او برآورده نشد آن زمان تصمیم جدیدی بگیرد.

مهمترین خواسته آندو از باشگاه استقلال بحثمطالبات مالی است که وی امسال تنها ۱۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده، ضمن اینکه حدود ۴۰۰ میلیون هم از سال‌های قبل از استقلال طلب دارد. از سوی دیگر بر خورد لیدرها و درگیری با آنها بود که به درگیری لفظی انجامید و موجبات دلخوری آندو را فراهم کرد. و سومین موضوع بحثفنی است که آندو از نیمکت‌نشینی در استقلال چندان راضی نیست هر چند قلعه‌نویی تا به حال به طور جدی از هافبک ملی‌پوش خود انتقاد نکرده و به اظهارات‌کلی اکتفا کرده است.

با تمامی این تفاسیر و توافقاتی که تاکنون با مدیران استقلال صورت نگرفته به نظر می‌رسد احتمال جدایی آندو از جمع آبی‌پوشان بیش از ماندن اوست. باید تا ۲۴ ساعت‌آینده و جلسه هیات‌مدیره استقلال منتظر ماند و دید آیا مدیران باشگاه استقلال با مشکلات مالی که دارند حاضر خواهند شد بخش عمده‌ای از مطالبات آندو را پرداخت کنند یا حاضر می‌شوند رضایت‌نامه او را برای پیوستن به یکی از تیم‌های لیگ صادر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز