خبرگزاری کار ایران

نیمه‌نهایی‌جام‌حذفی‌فوتبال؛

پرسپولیس یک - ذوب‌آهن ۲؛ سرخ‌ها پای فینال ذوب شدند / صعود برزیلی اصفهانی‌ها به فینال

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۶۶۷

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن با نتیجه ۲ بر یک به سود ذوب‌آهن به پایان رسید تا تیم اصفهانی مسافر فینال جام‌حذفی باشگاه‌های کشور شود.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن با نتیجه ۲ بر یک به سود ذوب‌آهن به پایان رسید تا تیم اصفهانی مسافر فینال جام‌حذفی باشگاه‌های کشور شود.

به گزارش‌ ایلنا، در نخستین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۱۵ در حضور ۴۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان با قضاوت حسین زرگر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود اصفهانی‌ها به پایان رسید تا این تیم یک پای فینال این رقابت‌ها شود.

در این دیدار که تا روز گذشته قرار بود بدون حضور تماشاگران برگزار شود و به یک‌باره اعلام شد تماشاگران مجاز به حضور در آزادی شده‌اند، شاگردان حمید درخشان و یحیی گل‌محمدی در نیمه نخست اگرچه موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای داشتند، ولی در باز کردن دروازه‌ها موفق عمل نکردند تا با دست‌خالی به رختکن بروند و چشم به تدابیر جدید مربیان خود بدوزند. خالقی‌فر و طارمی در نیمه نخست دو موقعیت خوب را برای باز کردن دروازه ذوبی‌ها بدست آوردند که البته در زدن ضربه آخر دقت لازم را نداشتند تا این موقعیت‌ها از دست برود.

در نیمه دوم باز هم دو تیم با احتیاط دست به حمله می‌زدند، ولی بالاخره در دقیقه ۶۰ قفل دروازه‌ها شکست و محمد نوری موفق شد دروازه ذوب‌آهن را باز کند. شروع مجدد خوب سوشا توپ را به مهدی طارمی رساند و این بازیکن جوان و خوش آتیه نیز با پاسی دقیق نوری را در درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و کاپیتان سرخ‌ها با شوتی مهار نشدنی دروازه سبزها را باز کرد تا پرسپولیس پیش بیفتد.

در دقیقه ۶۹ مرتضی تبریزی روی پاس عالی مهدی رجب‌زاده پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شد و در حالیکه سوشا از دروازه بیرون آمده بود، مهاجم سبزها با شوتی زمینی دروازه پرسپولیس را باز کرد تا بازی را به تساوی بکشد.

در دقیقه ۹۰ بازی، ضربه ایستگاهی به سود ذوبی‌ها اعلام شد که مهدی رجب‌زاده توپ را روی سر کارلوس سانتوس فرستاد و این بازیکن با ضربه سر دروازه سوشا را برای دومین بار باز کرد تا تیمش را با گلی برزیلی به دیدار فینال جام حذفی برساند.

قاسم دهنوی از ذوب‌آهن و مایکل اومانا از پرسپولیس از زرگر قاضی این میدان کارت زرد گرفتند. مایکل اومانا در دقیقه ۷۲ با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد.

ترکیب پرسپولیس:سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانا(اخراج)، حمید علی‌عسگر، محمدرضا خانزاده، احمد نوراللهی، مهرداد کفشگری، محمد نوری، هادی نوروزی(جعفرپور)، رضا خالقی‌فر و مهدی طارمی(دغاغله)

ترکیب ذوب‌آهن:رشید مظاهری، هادی محمدی، کارلوس سانتوس، علی حمام، مهرداد قنبری، قاسم دهنوی، قاسم حدادی‌فر، اکبر ایمانی(پهلوان)، مهدی رجب‌زاده، مرتضی تبریزی و اسماعیل فرهادی

در دیگر دیدار این مرحله فردا در مشهد تیم پدیده این شهر میزبان نفت‌تهران خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز