خبرگزاری کار ایران

کاشانی‌ها همیشه زمان‌را از دست می‌دهند؛

قاسمپور: افراد مشکل‌دار در فوتبال‌ما فعالیت می‌کنند / کرانچار هم انتخاب می‌شد، اتفاق‌خاصی نمی‌افتاد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۰۱

سوال من این است که اگر کرانچار موجه نیست و مساله و مشکل دارد چرا در گذشته اجازه داده‌اند در فوتبال ما فعالیت کند؟

پیشکسوت فوتبال‌ایران معتقد است اگر کرانچار هم هدایت تیم ملی امید ایران را بر عهده می‌گرفت، هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتاد چراکه فوتبال ما ساختار ندارد و با این آمدن‌ها و رفتن‌ها مشکلی حل نمی‌شود.

گفت‌وگوی ابراهیم قاسمپور با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:
کمیته نظارت بر انتخاب مربیان‌خارجی وزارت ورزش، کرانچار را برای هدایت تیم امید تایید نکرد و مشکل را شرایط فرهنگی این مربی اعلام کرده که با جامعه ما سازگاری ندارد، در این رابطه چه صحبتی دارید؟
به هر حال وقتی چنین کمیته‌ای وجود دارد، این حق را دارند که نظارت کنند، و بهانه‌ای که آورده‌اند یا موجه است یا غیرموجه، اما سوال من این است که اگر کرانچار موجه نیست و مساله و مشکل دارد چرا در گذشته اجازه داده‌اند در فوتبال ما فعالیت کند؟

یعنی باید زودتر جلوی کار او را می‌گرفتند؟

اگر چیزی بد است، قبلا هم بد بوده و خیلی از افرادی که از خارج به فوتبال ما می‌آیند این مشکلات را دارند. این مشکل کرانچار قبلا هم بوده و چرا تا الان به او اجازه فعالیت داده‌اند.

شاید چون قبلا او در باشگاه کار کرده و الان بحثفوتبال‌ملی است، چنین مسائلی مطرح شده؟
چه فرقی دارد؟ چیزی که بد است همیشه و همه جا بد است. چیزی که فساد می‌آورد چه در باشگاه باشد و چه در تیم ملی، فرقی ندارد و نباید اجازه دهند. وقتی یک ویروس در یک شهر باشد منتقل می‌شود و می‌تواند به کل کشور سرایت کند.

حبیب کاشانی که در گذشته با کرانچار کار کرده بود و تمام مسائل و مشکلات را می‌دانست چرا دوباره دنبال او رفت و این همه زمان را از دست داد؟
این مشکل تنها مشکل کاشانی نیست، بلکه مشکل، تمام آدم‌های غیرورزشی هستند که به فوتبال ما می‌آیند و زمان را از دست می‌دهند. وقتی که در فدراسیون‌فوتبال آدم‌هایی هستند که این‌کاره نیستند، اما همیشه هستند نباید انتظار داشته باشیم کلا در فوتبال ما اتفاق خوبی بیفتد.

تیم ملی امید ما همچنان بلاتکلیف است. شرایط را در حال حاضر چطور ارزیابی می‌کنید؟
شرایط که کلا خوب نیست و در مورد خود کی‌روش هم این همه بحثبود که می‌ماند یا نه و در نهایت ماند و وینگادا هم با مشورت همین کی‌روش به تیم ملی امید ما آمد و آن وضعیت به وجود آمد. تیم ملی بزرگسالان ما هم آن همه زمان را از دست داد و الان هم در تیم ملی امید همین وضعیت است و کش و قوس دارند.

سال‌هاست که این اتفاقات تکرار می شود…

بله؛ چندین سال است این شرایط را داریم و زیاد انتظار نداشته باشید چیزی عوض شود.

به نظر شما با کرانچار می‌توانستیم موفق شویم؟

با این آمدن و رفتن‌ها اتفاق خاصی نمی‌افتد و اگر کرانچار هم انتخاب می‌شد، اتفاق خاصی نمی‌افتاد چون ساختار فوتبال ما خراب است چراکه آدم‌هایی که مشکل‌دار هستند در فوتبال ما فعالیت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز