خبرگزاری کار ایران

نوروزی با انتقاد از بد اخلاقی‌های دربی؛

بازیکنان و مربیان منشوری از فوتبال محروم شوند / وزارت ورزش و جوانان مسئول است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۸۲۳

بازیکنان فوتبال بیش از هر ورزشکار دیگری آینه رفتار مردم هستند لذا با آن دسته از افرادی که موجب ترویج بداخلاقی در جامعه می شوند باید به شدت برخورد کرد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: بازیکنان فوتبال بیش از هر ورزشکار دیگری آینه رفتار مردم هستند لذا با آن دسته از افرادی که موجب ترویج بداخلاقی در جامعه می شوند باید به شدت برخورد کرد.

به گزارش ایلنا، رحمت الله نوروزی با بیان اینکه مشکلات عدیده ای در بحثفوتبال وجود دارد، گفت: وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی این امر باید مسئولیت بداخلاقی های رخ داده در شهرآورد اخیر پرسپولیس و استقلال را به عهده بگیرد.

نماینده مردم علی آباد کتول، فاضل آباد، مزرعه و سنگدوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فوتبالیست ها و مربیان آنها علی الخصوص آنهایی که در تیم های مطرح فعالیت می کنند الگوی مردم بوده و نماد نیروهای ملی محسوب می شوند لذا باید نسبت به رفتار آنها حساس بود.

وی در ادامه با بیان اینکه امام(ره) و مقام معظم رهبری بارها تأکید داشته اند که ورزشکاران آینه دیگران هستند، گفت: بازیکنان فوتبال بیش از هر ورزشکار دیگری آینه رفتار مردم هستند لذا با آن دسته از افرادی که موجب ترویج بداخلاقی در جامعه می شوند باید به شدت برخورد کرد.

نوروزی در ادامه گفتگو با خانه ملت، مجلس را بعد از وزارت ورزش مسئول دانست و عنوان کرد: باید ابعاد نظارتی در این زمینه فعال شوند که آیا با افراد خاطی برخورد جدی صورت گرفته است یا خیر که ما به عنوان نمایندگان مردم این موضوع را در فراکسیون ورزش پیگیری خواهیم کرد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین مسائلی که در باب جریمه افراد خاطی در تیم های فوتبال قابل طرح است این است که آیا اصلا جریمه ای از سوی آنها پرداخت می شود و اگر می شود هم باید سازو کار، نوع و مقدار جریمه مجددا تعریف شود چرا که برای برخی از موارد بی اخلاقی لازم است بازیکن در کنار پرداخت جریمه نقدی از بازی در فوتبال محروم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز