خبرگزاری کار ایران

امید ما به مردم مشهد است؛

صادقی: می‌توانیم ملوان را ببریم / از نظر بدنی خسته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۲۳۴

فکر می‌کنم اگر شرایط آب و هوایی انزلی مناسب باشد، بتوانیم ملوان را ببریم.

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: مقابل تراکتورسازی نتیجه فوق‌العاده‌ای گرفتیم و مستحق پیروزی بودیم.

به گزارش ایلنا، اکبر صادقی اظهار داشت: این‌که الان در جمع ۴ تیم پایانی جام حذفی هستیم بسیار ارزشمند است. مقابل تراکتور همه از کادر فنی بگیرید تا بازیکنان و مسئولان تیم دست به دست هم دادند تا بازی را ببریم و خدا را شکر به خواسته‌مان رسیدیم و مردم مشهد را خوشحال کردیم. به هر حال آن بازی هر چه که بود تمام شد و ما حالا خود را برای بازی نیمه‌نهایی آماده می‌کنیم که به نظر من از فینال مهم‌تر است.

وی با اشاره به بازی مقابل نفت‌تهران در نیمه نهایی جام‌حذفی خاطرنشان کرد: نفت تیم خوبی است و مربی جوان و بازیکنان باکیفیتی دارد اما در بازی لیگ‌برتر هم مقابل آنها اصلا حق‌ ما باخت نبود، ولی متاسفانه روی چند ضد حمله و نهایتا یک پنالتی گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. ما تلاش‌ می‌کنیم تا نفت را ببریم و امید ما در این مسیر به مردم مشهد است.

بازیکن تیم فوتبال پدیده تصریح کرد: این بازی شرایط ویژه‌ای دارد و اگر روزمان باشد با حمایت رسانه‌ها و مردم می‌توانیم از پس نفت تهران برآییم و به فینال برسیم. اگر نفت را ببریم و به فینال برسیم به شما قول قهرمانی می‌دهم.

صادقی همچنین درخصوص بازی این هفته پدیده در لیگ‌برتر مقابل ملوان گفت: بازی با ملوان خیلی سخت است. چون تیم بعد از بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای در تبریز از نظر بدنی خسته است و این ۲ روز ما فقط ریکاوری داشتیم، اما با این وجود فکر می‌کنم اگر شرایط آب و هوایی انزلی مناسب باشد، بتوانیم ملوان را ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز