خبرگزاری کار ایران

مسائل مالی در اولویت‌دوم است؛

تیموریان: پیشنهادهای آندو داخلی‌اند، نه خارجی / معاوضه با عنایتی شایعه است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۲۱۳

آندو بازیکن معمولی نیست و به تیمی بزرگ منتقل خواهد شد و مطمئن باشید بهترین تصمیم را برای آینده او خواهیم گرفت.

مدیر برنامه های آندرانیک تیموریان گفت: تمام پیشنهادات آندو داخلی هستند و او از هیچ باشگاه خارجی پیشنهاد همکاری ندارد.

سرژیک تیموریان برادر آندو در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: هنوز مبلغ توافقی از باشگاه استقلال را دریافت نکردیم و امیدواریم با مساعدت مسئولان باشگاه و حسن نیتی که دارند این مسئله در اسرع وقت حل و فصل شود.

تیموریان با بیان اینکه جدایی آندو از استقلال دلایل مختلفی داشت که تصور می‌کنم به نفع هر دو طرف بود، اظهار داشت: در نشست آندو با بهرام افشارزاده دلایل و عوامل مختلفی در این زمینه مطرح شد که نیازی به رسانه‌ای شدن نبود و به هر حال این تصمیمی بود که تصور می‌کنم به نفع هر دو طرف باشد.

مدیر برنامه‌های تیموریان در مورد پیشنهادات خارجی برای انتقال تیموریان گفت: هیچ گزینه خارجی در این زمینه مطرح نیست، چراکه اغلب باشگاه‌های خارجی و تیم‌های عربی در میانه مسابقات خود هستند و شرایط انتقال به باشگاه‌های خارجی در حال‌حاضر مهیا نیست.

وی در مورد بحثتبادل آندو و عنایتی بین تیم‌های استقلال و پدیده‌مشهد تاکید کرد: این تنها یک شایعه است و این موضوع را از خود شایعه‌سازان بپرسید.

سرژیک با بیان اینکه در انتقال‌آندو مسائل‌مالی در درجه‌دوم اهمیت، قرار دارد گفت: آندو بازیکن معمولی نیست و به تیمی بزرگ منتقل خواهد شد و مطمئن باشید بهترین تصمیم را برای آینده او خواهیم گرفت.

گفتنی است، آندو تیموریان روز شنبه و پس از نشست با مدیر عامل استقلال به‌صورت توافقی از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا خواهد شد و قرار است به یکی از تیم‌های لیگ برتری بپیوندد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز