خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛

درخشان: گل گهر را دست کم نمی گیریم / در خواب برد دربی نمی مانیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۰۶۲

در خواب پیروزی در دربی نمی مانیم و بلافاصله پس از آن بیان کردیم که آن دیدار تمام شده و باید به فکر بازی با گل گهر سیرجان باشیم و نمی گذاریم شرایط آن دیدار در جام حذفی برای ما تاثیرگذار باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تیم گل گهر سیرجان را دست کم نمی گیریم زیرا می دانیم این تیم دو تیم لیگ برتری را حذف کرده و به این مرحله رسیده است.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان پیش از دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، در جمع خبرنگاران افزود: می دانیم بازی ها در جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و اشتباهات، تبعات بدی در پی خواهد داشت به همین دلیل فردا باید کمترین اشتباه را داشته باشیم.

وی گفت: اگرچه مصدومان تیم ما برای این دیدار زیاد هستند اما سعی می کنیم با اصلی ترین بازیکنان بازی کنیم.

درخشان، اظهار کرد: امیدوارم فردا چمن زمین ورزشگاه به گونه ای نباشد که تماشاگران از آن لذت نبرند و چون ما فوتبال را بر روی زمین بازی می کنیم مجبور به تغییر تاکتیک نشویم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: در خواب پیروزی در دربی نمی مانیم و بلافاصله پس از آن بیان کردیم که آن دیدار تمام شده و باید به فکر بازی با گل گهر سیرجان باشیم و نمی گذاریم شرایط آن دیدار در جام حذفی برای ما تاثیرگذار باشد.

دیدار تیم های گل گهر سیرجان و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فردا ساعت ۱۴ امروز پنجشنبه در ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز