خبرگزاری کار ایران

به ادامه کار پرسپولیس خوش‌بین نیستم؛

آشتیانی: استقلالی‌ها باخت را بپذیرند و گردن داور نیندازند / پرسپولیس باید تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۰۲۰

استقلال در نیمه‌اول خوب بود و برنامه داشت و سعی کرد از فضای پشت مدافعان چپ و راست پرسپولیس استفاده کند اما در نیم دوم ورق برگشت و پرسپولیسی‌ها با دوندگی زیاد اجازه ندادند که استقلال کاری کند

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در نیمه دوم خیلی بهتر از استقلال بود و دربی را برد.

اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: استقلال در نیمه‌اول یک مقدار بهتر از پرسپولیس بود، اما در نیمه‌دوم ورق برگشت و پرسپولیس خیلی بهتر از حریف بود و بازی باخته را برد. بچه‌های پرسپولیس فعل خواستن را صرف کردند و از چهره و رفتار بازیکنان تیم مشخص بود که برای برد آمده‌اند.

وی افزود: استقلال در نیمه‌اول خوب بود و برنامه داشت و سعی کرد از فضای پشت مدافعان چپ و راست پرسپولیس استفاده کند، اما در نیمه‌دوم ورق برگشت و پرسپولیسی‌ها با دوندگی زیاد اجازه ندادند که استقلال کاری کند و نتیجه نیمه اولش را حفظ کند.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد اعتراض استقلالی‌ها به داوری گفت: داوری مشکل حادی نداشت و بیشتر استقلال مشکل داشت و پرسپولیس جنگ‌های تن به تن را برد و استقلال خودش مشکل داشت تا داوری و این باخت را گردن داور نیندازند و باخت را قبول کنند.

وی افزود: دربی یک بازی خاص است و فراتر از بقیه بازی‌هاست. من زیاد به ادامه کار پرسپولیس خوش‌بین نیستم و بیشتر روی دربی خوش‌بین بودم که پرسپولیس این بازی بزرگ و حیثیتی را برد.

آشتیانی در پایان گفت: پرسپولیس اگر در چند پست که ضعف دارد تقویت شود صددرصد نتیجه می‌گیرد. درخشان مربی باسابقه‌ای است و سال‌هاست در پرسپولیس بازی کرده و کارش را بلد است، اما بازیکن هم مهم است و باید در چند پست بازیکن بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز