خبرگزاری کار ایران

کره توپ و میدان را در اختیار داشت؛

احمدزاده: هوش و استعداد ایرانی باعثموفقیت تیم ملی شد / همه منتظر تغییرات کی‌روش هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۱۴۳

فکر می‌کنم توپ و میدان بیشتر دست کره جنوبی بود. کره‌ای‌ها تا قبل از اینکه گل را دریافت کنند و توپ و میدان را در اختیار داشتند اما پس از اینکه گل خوردند عصبی بازی کردند و بازی آنها هدفدار نبود

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است کره جنوبی مثل همیشه مقابل تیم ملی ایران توپ و میدان را در اختیار داشت، اما باز هم هوش و استعداد بازیکنان ما باعثشد مقابل این تیم قدرتمند آسیا نتیجه بگیریم و با یک گل به پیروزی برسیم.

گفت‌وگوی محمد احمدزاده درباره دیدار ایران و کره جنوبی را با خبرنگار ایلنا در زیر می‌خوانید:

* دیدار تیم ملی مقابل کره جنوبی را چطور ارزیابی می کنید؟
از وقتی بازیکنان جوان ما به میدان آمدند تیم ملی خیلی بهتر شد. قبل از جام‌جهانی هم بار جلوی آنگولا این اتفاق افتاد و یکی از بهترین ترکیب‌های تیم ملی را شاهد بودیم. در این بازی هم وقتی جوان‌ها به میدان آمدند تیم ما خیلی بهتر شد و هم با شهامت بیشتری بازی کردند و هم موقعیت به دست آوردیم و گل زدیم. از اعتماد کردن به بازیکنان جوان نتیجه‌اش را تیم ملی خواهد دید و هم درصد موفقی تیم ملی را بالا می بریم.

* عملکرد کره جنوبی را در این دیدار چطور دیدید؟
فکر می‌کنم توپ و میدان بیشتر دست کره‌جنوبی بود. کره‌ای‌ها تا قبل از اینکه گل را دریافت کنند توپ و میدان را در اختیار داشتند اما پس از اینکه گل خوردند عصبی بازی کردند و بازی آنها هدفدار نبود. شاید این بازی برای کره‌جنوبی خیلی اهمیت داشت. معمولا بازی ایران و کره‌جنوبی اینطوری است و توپ و میدان دست کره است و در این بازی هم تکرار شد. فکر می‌کنم بازیکنان ایرانی باهوش‌ترند و با موقعیت‌سنجی به دروازه کره‌ رسیدیم و مثل همیشه نتیجه گرفتیم. ما از نظر هوش و استعداد بالاتر از کره جنوبی هستیم و نتیجه گرفتیم.

* فکر می‌کنید با این شکل بازی مقابل کره که قبلا هم از تیم کی‌روش شاهد بودیم، در آسیا به موفقیت برسیم؟
باید مقابل تیم‌های درجه ۲ آسیا فوتبال متفاوتی انجام دهیم. کره‌جنوبی از تیم‌های سطح اول آسیاست و این فوتبالی که بازی کردیم مقابل آنها جواب داد و این سومین بازی مقابل کره بود که بردیم و استراتژی ما در هر ۳ بازی یکی بوده، اما در مقابل تیم‌های درجه ۳ آسیا باید استراتژی دیگری را مد نظر بگیریم و با یک شکل تهاجمی‌تر بازی کنیم. همه منتظرند تا این تغییر را در تیم ملی ببینند. همه منتظرند ببینند تغییرات را کی‌روش چگونه به وجود خواهد آورد که این مساله تعیین‌کننده احاطه کی‌روش به تیم ملی خواهد بود.

* تیم ملی در جام ملت‌های آسیا شانس قهرمانی دارد؟
تیم‌های ایران، کره‌جنوبی، ژاپن و استرالیا بخت مساوی برای قهرمانی در آسیا دارند، چون از بهترین‌های فوتبال آسیا هستند و تیم‌های دیگر مقابل این ۴ تیم ترس دارند، اما در فوتبال احتمال اینکه بهترین‌ها هم نتیجه نگیرند هست، اما این ۴ تیم بخت‌اول قهرمانی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز