خبرگزاری کار ایران

در ۳ دربی اول در زمین گیج بودم؛

انصاریان: بعد از مجیدی و کریمی بازیکن دربی‌باز نداریم / سال۷۳به‌بعد هشدار می‌دادند جنجال‌نشود

کد خبر : ۲۲۴۹۲۵

هر چند برای قلعه‌نویی هم مهم است که بازنده دربی نباشد. درخشان باتجربه‌ای که دارد می تواند در این بازی خوب کار کند، هر چند دست او بسته است، اما امیدوارم نتیجه بگیرد.

مدافع سابق سرخابی ها معتقد است تجربه امیر قلعه‌نویی در دربی بیشتر از حمید درخشان است، اما سرمربی پرسپولیس هم آنقدر تجربه دارد و باهوش است که بتواند در بازی بزرگ سال موفق شود.

گفت و گوی علی انصاریان با خبرنگار ایلنا را در آستانه دربی هفتاد و نهم بخوانید:

* دربی ۷۹ را چطور پیش‌بینی می کنید؟
امیدواریم دربی از مساوی در بیاید و تیم ها با جرأت بازی کنند تا بازی برنده داشته باشد. دوران ما هم بازی مساوی می شد، اما بازی های خوبی را شاهد بودیم و جز یک بازی صفر - صفر که حوصله خود ما هم در زمین سر رفته بود بقیه بازی ها گل داشت. بعد از فرهاد مجیدی و علی کریمی دیگر بازیکن دربی باز نداریم. فرق کریمی و مجیدی با بقیه این بود که هوش آنها در دربی بیشتر بود. مساله دیگر اینکه همیشه قبل از دربی پرسپولیس مشکل مالی داشته، اما شرایط مالی پرسپولیس الان خوب شده و دیگر مشکل مالی ندارند و امیدوارم یک بازی خوب ببینیم.

* شرایط پرسپولیس را در حال حاضر چطور می‌بینید؟
با این تغییر و تحولات دربی برای درخشان خیلی مهم است، هر چند برای قلعه‌نویی هم مهم است که بازنده دربی نباشد. درخشان باتجربه‌ای که دارد می تواند در این بازی خوب کار کند، هر چند دست او بسته است، اما امیدوارم نتیجه بگیرد.

* اما استقلال ملی پوشان زیادی را در ترکیب خود دارد…
شرایط استقلال در حال حاضر خوب است و با اینکه ملی‌پوشان بیشتری نسبت به پرسپولیس دارد، اما این بازی ربطی به این مسائل ندارد و شرایط خاص خودش را دارد.

* تجربه قلعه‌نویی در دربی بیشتر از درخشان است. این مساله به نفع استقلال نیست؟
صددرصد به نفع استقلال است، چون این بازی، بازی تجربه و هوش است. دربی شرایط خودش را دارد و آدم‌های خودش را می خواهد. با آمدن بازیکنان جدید آنقدرها هم بازی حساس نیست و بازیکنان جوان و جدید فقط انگیزه دارند تا خود را نشان دهند، اما اگر جوگیر شوند کار خراب می شود، چون در این بازی جو حاکم است. خودم در ۳ دربی اولی که بازی کردم در زمین گیج بودم و ناخودآگاه کارهایی می‌کردم که شاید هیچ وقت نکنم.

* هاشمی‌نسب مدعی شد قبل از بازی امضا می گرفتند که تکل نزنند یا دعوا نکنند. واقعا چنین چیزی بود؟
اینکه امضا می گرفتند را خودم ندیدم، اما بعد از دعوای سال ۷۳ و آن بازی که برومند و رأفت دعوا کردند، متاسفانه همه چیز دست به دست هم داد که به بازیکنان گوشزد کنند تا حواس‌شان را جمع کنند و دنبال جنجال نباشند.

* دربی ۷۹ برنده خواهد داشت؟
امیدوارم داشته باشد. اگر نترسند این بازی برنده دارد. در این بازی جوان‌ها هستند و انگیزه دارند و فقط اگر جوگیر نشوند بازی خوبی می شود و برنده دارد که ان شاءالله پرسپولیس برنده بازی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز