خبرگزاری کار ایران

وقتی بی‌حرمتی‌ها باب می‌شود؛

تیشه به ریشه پرسپولیس به چه قیمتی؟ / بی‌احترامی هنر نیست آقای‌پیشکسوت!

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۱۱۳

به نظر می‌رسد عده ای که تمام اعتبار خودشان را مدیون پرسپولیس هستند معنی و مفهوم پیشکسوت را درست درک نکرده اند چرا که پیشکسوت در تمام دنیا به فکر حمایت و موفقیت تیم محبوبش است

مصاحبه جنجالی افشین پیروانی علیه حمید درخشان در آستانه دربی بزرگ تهران باعثشد تا در مورد معنی و مفهوم پیشکسوت دچار تردید شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افشین پیروانی همواره مدعی بوده که پرسپولیسی است و جالب اینکه در گذشته کاپیتان، مربی و سرمربی این تیم بوده و افتخارات زیادی را به دست آورده، اما امروز برای درخشان که سکان هدایت سرخ‌پوشان‌تهرانی را بر عهده دارد شمشیر را از رو بسته و قبل از دربی مصاحبه‌های جنجالی و انتقادی می‌کند.

زمانی که پیروانی برای انتقاد از درخشان انتخاب کرده به هیچ عنوان زمان خوبی نیست، چراکه پرسپولیس در این فصل حواشی زیادی داشته و امروز برای دربی‌سنتی پایتخت آماده می‌شود. خود افشین پیروانی بهتر از هر کسی می‌داند که دربی چه شرایط خاصی دارد و نتیجه این دیدار برای مردم و هر دو باشگاه چقدر مهم است، اما وی در این مقطع اقدام به تخریب درخشان کرده، کاری که شایسته هیچ پیشکسوتی نیست.

شاید پیروانی به این موضوع فکر نکرده، اما او در این مقطع‌حساس و مهم پرسپولیس را تخریب می‌کند. هر چند که روی صحبت او با درخشان است، اما با این وضعیت‌پرسپولیس است که در آستانه دربی‌تهران دچار حاشیه شده و تخریب می‌شود و آرامش این مجموعه برای رویارویی با حریف سنتی‌اش به هم می‌ریزد و نمی‌تواند با تمرکز کافی مقابل‌استقلال به میدان برود.

به نظر می‌رسد عده‌ای که تمام اعتبار خودشان را مدیون‌پرسپولیس هستند معنی و مفهوم پیشکسوت را درست درک نکرده‌اند، چراکه پیشکسوت در تمام‌دنیا به فکر حمایت و موفقیت تیم محبوبش است، اما پیروانی نشان داد موفقیت‌پرسپولیس چندان برایش اهمیت ندارد و در این مقطع حساس به دنبال تسویه‌حساب شخصی با درخشان است و شروع به تخریب سرمربی پرسپولیس کرده است.

برای پیروانی بهتر است آلکس دل‌پیرو را مثال بزنیم، چراکه پیروانی همواره حرف از فوتبال حرفه‌ای می‌زند، اما انگار اصول آن را بلد نیست. دل پیرو به بدترین شکل ممکن از یوونتوس کنار گذاشته شد، اما هرگز علیه تیم محبوبش مصاحبه نکرد و هر گاه صحبت کرده از یوونتوس محبوبش تحت هر شرایطی حمایت کرده اما پیروانی که امسال برای چند بازی نشستن روی نیمکت پرسپولیس مبلغ میلیونی از این باشگاه گرفته و تاثیر چندانی هم نداشته، امروز به تخریب تیمی می‌پردازد که تمام اعتبار و ثروتش را مدیون آن است، چون منافع شخصی‌اش را به منافع پرسپولیس ترجیح می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز