خبرگزاری کار ایران

/ نمایشگاه مطبوعات - غرفه ایلنا /

طالبی: دربی؟! این یک بازی کاملا معمولی است / نگران تبانی عرب ها نیستم

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۰۹۹

من نگران تبانی عرب ها نیستم چون با ۴ امتیاز می شود از این گروه صعود کرد تا وقتی که دنبال توجیه هستیم به جایی نمی رسیم ما باید آنقدر قوی باشیم که خودمان از این گروه صعود کنیم و دنبال نتایج تیم های دیگر نباشیم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: در جام ملت های آسیا بدون شانس نیستیم اما کار راحتی هم نداریم.

جلال طالبی با حضور در غرفه ایلنا اظهار داشت: تیم ملی ایران برای قهرمانی در جام ملت های آسیا بدون شانس نیست اما کار راحتی هم نداریم به خصوص اینکه بازی ها در استرالیا برگزار می شود. در مجموع شروع کار نمی تواند برای ما مشکل ساز باشد چون هر سه تیم هم گروه ما تیم های عربی هستند.

وی در مورد احتمال تبانی تیم های عربی در گروه ایران گفت: برعکس اینکه همه فکر می کنند تیم های عربی با هم هستند اما آنها دشمن هم هستند. ما اگر بازی اول را ببریم صد درصد از این گروه صعود می کنیم. این انتظار است که ما جزو چهار تیم برتر مسابقات باشیم.

طالبی تصریح کرد: من نگران تبانی عرب ها نیستم چون با ۴ امتیاز می شود از این گروه صعود کرد تا وقتی که دنبال توجیه هستیم به جایی نمی رسیم ما باید آنقدر قوی باشیم که خودمان از این گروه صعود کنیم و دنبال نتایج تیم های دیگر نباشیم.

وی ادامه داد: الان می بینیم که بعضی از رسانه های می گویند قطر بزرگترین تیم آسیا شده است تمام اینها برنامه ریزی شده است. چطور می گویند قطر بزرگترین تیم آسیا شده است قطر مثل یک تیم معمولی در یکی از شهرهای کوچک ایران است. قطر و بحرین را اینقدر بزرگ نکنید. ما در این گروه هر سه تیم را باید ببریم چون این همه لژیونر در تیم ملی ما حضور دارند.

سرمربی سابق تیم ملی در مورد مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا گفت: مثل همیشه ژاپن, کره جنوبی و استرالیا مدعیان اصلی هستند و ممکن است عربستان و ازبکستان حرف ها برای گفتن داشته باشند.

طالبی در پیایان در مورد دربی تهران گفت: من که دربی نمی بینم. این بازی مثل همه بازی ها یک بازی معمولی است و هیجان دربی را ندارد. امیدوارم بازی خوبی شود اگر ترس از باخت نباشد بازی خوبی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز