خبرگزاری کار ایران

در نشست هماهنگی دو تیم؛

ساعت دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۳۲۶

نشست هماهنگی دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی بعد از ظهر امروز سه شنبه با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال و اعضای کمیته ها در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی ساعت ۱۶:۲۵ روز ۲۷ آبان ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، نشست هماهنگی دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی بعد از ظهر امروز سه شنبه با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال و اعضای کمیته ها در فدراسیون فوتبال برگزار شد و در آن درباره برگزاری بازی و کنفرانس مطبوعاتی، حضور داوران، نحوه برگزاری مسابقه و رفت و آمد تیم ها گفت و گو و تبادل نظر شد.

این دیدار روز سه شنبه ۲۷ آبان ماه راس ساعت ۱۶:۲۵ در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

قضاوت این دیدار بر عهده والنتینو لوکوالنکو ازبکی بوده و دو کمک از ازبکستان به همراه موعود بنیادی فر در این دیدار قضاوت می کنند.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی روز شنبه ۲۴ آبانماه وارد تهران می شود و سپس در هتل استقلال اقامت خواهد داشت.

همچنین نزدیک به ۳۰۰ هوادار کره ای نیز این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند. داوران این بازی روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه وارد تهران می شوند تا دیدار فوق را قضاوت کنند.

مسئولان فدراسیون فوتبال کره جنوبی از ابتدای حضور تیم ملی کره جنوبی در تهران هستند و نشست های مختلفی را با رییس و دبیر کل فدراسیون ایران برگزار می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز