خبرگزاری کار ایران

چشم درخشان و کمالوند به ۳ امتیاز؛

پرسپولیس - گسترش فولاد؛ نبرد برای عبور از بحران / نیم نگاه سرخ ها به دربی پایتخت

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۱۴۰

دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز از بازی های بسیار مهم این هفته است، جایی که کمالوند برای احیای تیمش و درخشان برای ثبات مجموعه تحت اختیارش به مصاف یکدیگر می روند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز از حساسیت خاصی برای هر ۲ تیم برخوردار است و حمید درخشان و فراز کمالوند تمام تلاش خودشان را خواهند کرد تا از این مسابقه بزرگ سربلند بیرون بیایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس با حمید درخشان نوسان داشته اما در هفته های اخیر نتایج بهتری کسب کرده و در جام حذفی و لیگ توانسته حریفانش را شکست دهد اما برای تثبیت موقعیت خود در جدول باید در این دیدار خانگی پیروز شود تا با روحیه بهتری برای دربی تهران آماده شود.

درخشان که حالا مدعی شده مشکل بدنی تیمش را حل کرده باید در استادیوم آزادی ۳ امتیاز کامل این دیدار را کسب کند تا بتواند رضایت هواداران تیمش را تا حدودی به دست آورد.

در آن سوی میدان اما گسترش فولاد بحران زده حضور دارد، تیمی که با فراز کمالوند بسیار ضعیف و دور از انتظار ظاهر شده و در جام حذفی از دور مسابقات حذف شده و در لیگ برتر هم با شکست های متوالی در قعر جدول به سر ببرد.

کمالوند که در تبریز از محبوبیت خاصی برخوردار بود، حالا و در گسترش فولاد تبریز نتوانسته نتایج قابل قبولی کسب کند. البته کمالوند به مدیران باشگاه گسترش فولاد اعلام کرده بود که بازی های تیمش تا پایان دور رفت را بازی های تدارکاتی می داند تا بتواند با شناخت بیشتری که از تیمش به دست می آورد، در نیم فصل دوم به مصاف حریفان برود اما خود کمالوند بهتر از هر کسی می داند که در فوتبال زمان زیادی وجود ندارد و اگر بخواهد همینطور امتیاز از دست بدهد، روزهای بسیار سختی در تبریز خواهد داشت.

دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز از بازی های بسیار مهم این هفته است، جایی که کمالوند برای احیای تیمش و درخشان برای ثبات مجموعه تحت اختیارش به مصاف یکدیگر می روند و نتیجه این مسابقه برای هر ۲ تیم اهمیت زیادی دارد اما آنچه که مسلم است کار گسترش فولاد در تهران سخت تر خواهد بود چرا که این تیم گرفتار حواشی درونی است و از تمرکز کامل برای رقابت با پرسپولیس برخوردار نیست و در آن سوی میدان هم پرسپولیس باانگیزه وجود دارد که برای رسیدن به جمع تیم های بالای جدول بی تابی می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز