خبرگزاری کار ایران

در اردوی برزیل به هماهنگی خوبی رسیدیم؛

نادری: می خواهیم از مسابقات بین قاره ای با جام برگردیم / ایران یک قدرت جهانی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۷۸۵

تمام سعی و تلاش خودمان را در مسابقات بین قاره ای انجام خواهیم داد تا همه دنیا ایران را یک قدرت واقعی در فوتبال ساحلی بدانند و به تیم ما به عنوان یک رقیب سرسخت احترام بگذارند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی پیش از آغاز مسابقات فوتبال ساحلی جام بین قاره ای با اشاره به برگزاری اردوهای آماده سازی مناسب گفت: نهایت توان خود را به کار خواهیم گرفت تا با جام قهرمانی از مسابقات بین قاره ای بازگردیم.

به گزارش ایلنا، علی نادری گفت: اردوهای خوب و مختلفی در ایران برگزار کردیم و علاوه بر اردوها، مسابقات لیگ برتر کمک زیادی کرد تا آمادگی خود را در سطح بالایی نگه داریم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان اضافه کرد: اردوی بسیار خوبی نیز در برزیل برگزار کردیم که ضمن افزایش هماهنگی، چهار دیدار تدارکاتی با تیم های خوب و مطرح برزیل داشتیم.

نادری افزود: به اعتقادم همه این اردوها به تیم ملی کمک کرد تا با آمادگی مناسب وارد رقابت های جام بین قاره ای جهان شویم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی در ادامه افزود: قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دوره قبل برای ما خیلی خوب بود چرا که ما توانسته بودیم پیشرفت دو ساله فوتبال ساحلی ایران را به تیم های مطرح جهان نشان دهیم.

نادری در پایان درباره تیم های حاضر در این رقابت ها گفت: همه تیم ها در دنیا پیشرفت زیادی کردند و تیم آسانی در این مسابقات وجود ندارد.

وی افزود: تمام سعی و تلاش خودمان را در این رقابت ها انجام خواهیم داد تا همه دنیا ایران را یک قدرت واقعی در فوتبال ساحلی بدانند و به تیم ما به عنوان یک رقیب سرسخت احترام بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز