خبرگزاری کار ایران

خواجوند خبر داد:

آماده‌شدن آئین‌نامه انضباطی‌ باشگاه‌پرسپولیس تا نیم فصل

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۴۵۶

کمیته انضباطی باشگاه بعد از رسیدن گزارش، موضوع پیام صادقیان را بررسی می‌کند. آئین‌نامه انضباطی جدید تا نیم فصل آماده می‌شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی باشگاه بعد از رسیدن گزارش، موضوع پیام صادقیان را بررسی می‌کند. آئین‌نامه انضباطی جدید تا نیم فصل آماده می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی خواجوند افزود: با توجه به مصوبه هیأت‌مدیره و در پی برگزاری جلسه هماهنگی در هفته‌گذشته کمیته‌انضباطی و کمیته‌استیناف، باشگاه‌پرسپولیس تشکیل و اعضای آن نیز مشخص شده‌اند. این کمیته‌ها با توجه به موارد مورد بحثو پرونده‌هایی که وجود دارد، تشکیل جلسه خواهند داد و درباره زمان جلسات خود تصمیم‌گیری خواهند کرد.

وی درباره موضوع پیام صادقیان ادامه داد: قبل از دریافت گزارش نمی‌توان نظری داد. بعد از رسیدن گزارش هم موضوع توسط کمیته‌انضباطی بررسی می‌شود. ترکیب کمیته‌انضباطی هم از میان کارشناسان‌فوتبال، علم حقوق و قضا و از اعضای هیأت‌مدیره انتخاب شده تا درباره هر موضوع به تمام جهات امر توجه شود. در مورد صادقیان هم قرار است سرپرست تیم گزارش اتفاقات را ارسال کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: همچنین قرار است، کمیته‌انضباطی در کنار انجام امور معمول، نسبت به بازخوانی آئین‌نامه انضباطی باشگاه، اصلاح و تطبیق آن با شرایط روز و تنظیم آئین‌نامه انضباطی جدید، اقدام نمایند. آئین‌نامه جدید پس از تصویب در هیأت مدیره اجرایی خواهد شد. امیدواریم این فرایند تا قبل از آغاز نیم فصل دوم نهایی شود.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس درباره مباحثمربوط به تعویق بازی دربی تصریح کرد: تا این لحظه آنچه به طور قطعی به باشگاه اعلام شده، برگزاری بازی در همان تاریخ قبلی است. در این ارتباط صحبت‌هایی مطرح شده بود اما آنچه ملاک عمل است، مکاتبات رسمی است. تا قبل از بازی با پیکان هم اتفاقی روی نداد و در حال حاضر باشگاه و تیم تمام برنامه‌ریزی‌های خود را بر اساس تاریخ اعلام شده انجام داده‌اند. ضمن آنکه سرپرست باشگاه در ارتباط با این موضوع با مسوولان سازمان‌لیگ گفتگو کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز