خبرگزاری کار ایران

تصمیم کناره‌گیری‌ام کاملا شخصی بود؛

ثنایی: ادبیاتم برای بازیکنان پیکان تکراری شده بود / می‌خواستم به تیم شوک بدهم

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۲۸۴

فکر می‌کنم حرف‌های من دیگر برای بازیکنان و کادر فنی تکراری شده بود و صبح امروز صحبتی که با هیات مدیره داشتم تصمیم را مطرح کردم و آنها نیز با استعفای من موافقت کردند.

سرپرست مستعفی باشگاه پیکان با بیان اینکه تصمیم برای کناره گیری‌ام کاملا شخصی بود، گفت: هیچ فشاری برای کناره‌گیری به من وارد نشد، بلکه می‌خواستم با این کارم به تیم شوک بدهم.

ابراهیم ثنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب در مورد علت کناره‌گیری خود از سرپرستی باشگاه پیکان گفت: فکر می‌کنم حرف‌های من دیگر برای بازیکنان و کادر فنی تکراری شده بود و صبح امروز صحبتی که با هیات‌مدیره داشتم تصمیم را مطرح کردم و آنها نیز با استعفای من موافقت کردند و شیعی جانشین من شد.

وی با بیان اینکه با توجه به تغییرات تیم پیکان عملکرد این تیم در نیم فصل اول تاکنون قابل‌قبول بوده، اظهار داشت: ما دو بازی دیگر تا نیم فصل پیش‌رو داریم و اگر بتوانیم از بازی با راه‌آهن و استقلال خوزستان ۴ امتیاز بگیریم در میانه‌های جدول نیم فصل را به پایان می‌بریم که نتیجه مطلوبی خواهد بود.

سرپرست باشگاه پیکان در مورد اینکه به نظر می‌رسید تغییراتی در کادر فنی این تیم ایجاد شود، گفت: برای اینکه شوکی به تیم وارد شود یا باید کادر فنی تغییر کند یا مدیریت تیم و باشگاه که من ترجیح دادم مدیریت‌باشگاه مرکز این تغییرات باشد و با رفتنم به تیم شوک وارد کردم که امیدوارم این تغییر در نتایج تیم تاثیرگذار باشد.

ثنایی در مورد اینکه آیا مذاکره‌ای با علی دایی برای سرمربی‌گری تیم پیکان داشته‌اید، گفت: دایی یکی از مربیان بزرگ فوتبال ماست که قطعا حضورش در پیکان می‌توانست تاثیرگذار باشد، اما ما هیچ مذاکره‌ای با او نداشتیم و هر گونه خبری در این زمینه را تکذیب می‌کنم.

وی در مورد اینکه آیا همچنان در باشگاه‌پیکان خواهید ماند یا خیر گفت: من عضو هیات‌مدیره باشگاه هستم و با وجود اینکه از سرپرستی باشگاه کناره‌گیری کردم، اما همچنان به عنوان عضو هیات مدیره در کنار تیم خواهم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز