خبرگزاری کار ایران

با پیروزی بر بنگلادش؛

تیم فوتبال دختران نوجوان ایران به فینال بازی‌های آسیایی صعود کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۶۴۵

تیم فوتبال دختران نوجوانان ایران امروز موفق شد با نتیجه ۲ بر یک تیم میزبان را شکست داده و جواز حضور در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کند.

تیم فوتبال دختران نوجوان ایران با پیروزی برابر بنگلادش میزبان رقابت ها به فینال مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های فوتبال دختران نوجوانان ایران و بنگلادش امروز پنجشنبه برگزار شد که در پایان این مسابقه تیم ایران موفق شد با نتیجه ۲ بر یک تیم میزبان را شکست داده و جواز حضور در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود بنگلادش به پایان رسید اما در نمیه دوم شاگردان مهینی با حملات پی در پی خود توانستند با گل دقیقه ۶۰ فاطمه گریلی به نتیجه تساوی دست یابند. تیم ایران با اضافه کردن حملاتش در نهایت موفق شد توسط فاطمه قاسمی دومین گل را برای ایران از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

در این دیدار هاجر دباغ در دقیقه ۴۵ به دلیل مصدومیت از بازی خارج و فاطمه حسینی به جای وی وارد زمین شد. همچنین اسما نظری نیز در دقیقه ۸۸ به جای فاطمه قاسمی وارد زمین شد.

قضاوت این دیدار را مارگاریتا جسیکا از استرالیا، کیو تی تای از ویتنام، ژولیا رحمت اوف از ازبکستان و مای هوانگ ترانگ از ویتنام بر عهده داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز