خبرگزاری کار ایران

تیم‌ملی هم رعایت حال ما را بکند؛

افجه‌ای: انتظار داشتیم در سفر به امریکا درآمدزایی داشته باشیم / توقع‌ ما بازی با گالکسی بود

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۵۴۶

دلیل اصلی تداخل برنامه ما در لیگ‌ایران و نامریکا است و می‌توانیم در این سفر با یک تیم مطرح بازی کنیم و با تیم‌های غیرمطرح هم نمی‌خواهیم بازی کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال مدعی شد عدم درآمدزایی برای این باشگاه یکی از دلایل اصلی لغو سفر این تیم به آمریکاست، ضمن اینکه در این سفر قرار بوده ابتدا با تیم‌های مطرح بازی کنند، اما آنطور که از شواهد نشان می‌دهد قرار شده با یک تیم سطح پایین بازی کنند و به همین دلیل باشگاه استقلال با این سفر موافقت نکرده است.

گفت‌وگوی سید سعید افجه‌ای با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* گویا سفر استقلال به امریکا لغو شده، این خبر صحت دارد؟
بله، احتمال قریب به یقین لغو خواهد شد. کلیات این موضوع فردا در جلسه هیات‌مدیره مطرح خواهد شد، اما روند ماجرا به صورتی است که به احتمال‌قریب به یقین این سفر لغو خواهد شد.

* دلیل لغو این سفر چیست؟
دلیل‌اصلی تداخل برنامه ما در لیگ‌ایران و امریکا است و می‌توانیم در این سفر با یک تیم مطرح بازی کنیم و با تیم‌های غیرمطرح هم نمی‌خواهیم بازی کنیم دلیل دیگر هم انتظار درآمدزایی از این سفر داشتیم چون استقلال یک برند بزرگ است، اما طرف مقابل نپذیرفت و فقط هزینه‌ها را می‌دادند و به همین دلیل قبول نکردیم. انتظار داشتیم طرف مقابل بپذیرد از این سفر باشگاه و بازیکنان درآمد هم داشته باشند، اما فعلا نپذیرفته‌اند.

* ممکن است طرف مقابل با درآمدزایی شما در این سفر موافقت کند؟
این سوال را از طرف مقابل بپرسید. انتظار ما بازی با لس‌آنجلس گالکسی بود و اگر آن تیم بود شاید خودمان می‌توانستیم از این سفر درآمدزایی کنیم، اما وقتی با یک تیم غیر مطرح بخواهیم بازی کنیم نمی‌شود درآزمدزایی کرد. با این شرایط اصلا انگیزه‌ای نداریم وسط لیگ ۱۰ روز به آمریکا برویم و بچه‌ها خسته شوند و درآمدی هم نداشته باشیم، به همین دلیل انگیزه‌ای نداشتیم.

* قلعه‌نویی از کی‌روش برای مصدومیت‌بازیکنانش در ‌تیم‌ملی به‌شدت شاکی‌است، در این‌رابطه چه موضعی دارید؟
من در مسائل فنی اصلا دخالت نمی‌کنم، اما چیزی که می‌بینم این است که بیک‌زاده حداقل ۶ هفته نمی‌تواند بازی کند، در صورتی که قبل از اردوی تیم ملی برای استقلال بازی می‌کرد و هیچ مشکلی نداشت، اما در مجموع در مورد مسائل فنی از کادر فنی بپرسید.

* ممکن است این اتفاقات در تعامل شما با تیم ملی تاثیرگذار باشد؟
نه، تیم ملی کشورمان است و باعثغرور و افتخار، اما زمان‌ها را طوری تنظیم کنند که اردوهای بلندمدت نباشد و به تیم ضربه نخورد. وظیفه ماست که به تیم ملی بازیکن بدهیم، اما آنها هم رعایت حال ما را بکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز