خبرگزاری کار ایران

وضعیت ۲۷ بازیکن مشخص شد؛

بهروان: هرگونه نقل و انتقالی قبل از نیم‌فصل غیرقانونی است / انتقال بازیکنان مشمول به تیم‌های نظامی

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۶۹۷

جابجایی هر بازیکنی پیش از این موعد غیرقانونی است و همانطور که از قبل مشخص شده فصل نقل و انتقالات لیگ‌برتر بعد از هفته پانزدهم و حدفاصل ۱۱ آذر ماه تا ۷ دی‌ماه خبر داد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه هیچ‌گونه پرونده‌ای درخصوص بازیکنان دارای کارت‌‌پایان‌خدمت جعلی در سازمان‌لیگ تشکیل نشده، گفت: این امر از طریق سازمان نظام‌وظیفه در حال پیگیری است.

غلامرضا بهروان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: موضوع کارت‌های پایان‌خدمت بازیکنان لیگ‌برتر از سوی حوزه نظام‌وظیفه در حال پیگیری است و تا آنجایی که من اطلاع دارم تاکنون وضعیت ۲۷ بازیکن مشخص شده است.

وی با بیان اینکه این احتمال وجود دارد که در صورت تایید هیات‌رئیسه بازیکنان مشمول به تیم‌های نظامی منتقل شوند، گفت: تیم‌های تراکتورسازی و ملوان بندرانزلی تیم‌های نظامی لیگ برتر هستند و در صورتی که مشخص شود این بازیکنان مشمول هستند باید دوره نظام وظیفه خود را در این دو تیم سپری کنند.

وی با بیان اینکه هرگونه نقل و انتقالات در لیگ‌برتر باید در فصل نقل و انتقالات لیگ صورت بگیرد، گفت: جابجایی هر بازیکنی پیش از این موعد غیرقانونی است و همانطور که از قبل مشخص شده فصل نقل و انتقالات لیگ‌برتر بعد از هفته پانزدهم و حدفاصل ۱۱ آذرماه تا ۷ دی‌ماه خبر داد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان‌لیگ در مورد اعتراض سرمربی نیروی زمینی به عدم امکان‌جذب بازیکنان مشمول لیگ‌برتر گفت: تصور نمی‌کنم این تیم مشکلی در این زمینه داشته باشد و قانونا بازیکنان مشمول می‌توانند جذب تیم نیروی‌زمینی شوند، ولی اینکه بازیکنان لیگ‌برتری به این تیم منتقل شوند موضوع دیگری است که به توافق بازیکن و باشگاه بستگی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز