خبرگزاری کار ایران

تیم ملی محک خوبی خورد؛

جهانبخش: برای حضور در جام‌ملت‌ها باید بهترین باشیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۶۱۵

اگر بخواهم در لیست نهایی جام ملت‌های آسیا باشم همیشه باید عملکرد خوبی داشته باشم و بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم.

بازیکن تیم ملی فوتبال معتقد است برای حضور در لیست نهایی تیم ملی فوتبال در رقابت‌های جام ملتهای آسیا، باید بهترین عملکرد را در اردوها و بازی‌های پیش‌رو داشته باشد.

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانبخش گفت: اولین بازی بعد از رقابت‌های جام جهانی بود که تیم ملی انجام داد. معتقدم فرصت مناسبی برای آماده‌سازی تیم ملی بود چراکه ترکیبی از جوانان و با تجربه‌های تیم ملی در کنار هم به رقابت پرداختند. در واقع تیم ملی محک خوبی در این بازی خورد.

وی افزود: در نیمه دوم و پس از مطالبی که از سوی سرمربی تیم ملی مطرح شد، به اهداف خود رسیدیم و موفق شدیم دو بار دروازه تیم اشتوریل را باز کنیم.

جهانبخش درباره گلزنی خود در این دیدار گفت: همیشه باید خوب باشم، چه در تمرینات و چه در بازی‌هایی که در ترکیب تیم ملی قرار می‌گیرم. باید کیفیت خود را نشان دهم و اگر بخواهم در لیست نهایی جام ملت‌های آسیا باشم همیشه باید عملکرد خوبی داشته باشم و بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم.

وی در پایان متذکر شد: فکر می‌کنم بازی خوبی را مقابل اشتوریل به نمایش گذاشتیم. خوشحالم برای تیم ملی گلزنی کردم. حضور در تیم ملی برای آینده من بسیار مهم است، پس باید بهترین باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز