خبرگزاری کار ایران

نتیجه برای ما اهمیت نداشت؛

کی‌روش: انگیزه و تعهد خوبی را از بازیکنان تیم‌ملی شاهد بودم / باید سخت کار کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۶۰۷

در نیمه‌دوم تیم ملی با ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها به میدان رفت و توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره شرایط بازی و آماده‌سازی تیم ملی گفت: این بازی جزئی از برنامه‌های ما در اردوی آماده‌سازی بود. می‌خواستیم شرایط بازیکنان را محک بزنیم و آنها را آماده کنیم.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی شاگردانش در اولین دیدار تدارکاتی افزود: هدف اصلی ما این بود که عملکرد بازیکنان را بررسی کنیم و ملی‌پوشان جوان و با تجربه را با یکدیگر تلفیق کنیم. در نیمه‌دوم تیم ملی با ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها به میدان رفت و توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: این بازی، دیداری دوستانه و تمرینی خوبی بود. انگیزه و تعهد خوبی را از بازیکنانم در این مسابقه شاهد بودم. حتی بازیکنان جوان نیز عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند. نباید فراموش کنیم حریف مقابل ما هم خوب بود. هر چند نتیجه در این دیدار برای ما اهمیت نداشت.
سرمربی تیم ملی در پایان گفت: هدف اصلی ما این بود که سخت کار کنیم و بازیکنان را به هماهنگی برسانیم و به شکل تیمی هم سعی کنیم که رشد داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز